четвер, 1 серпня 2024 р.

Формувальне оцінювання тдля дітей з ООП

 Для здобувачів освіти з ООП формувальне оцінювання: – здійснюється з метою вивчення можливостей навчання та вказує на наступний крок, який потрібно зробити, аби сприяти навчанню; – зосереджується на динаміці викладання та навчання, а не спрямовується на забезпечення підзвітності чи ранжування учнів; – дозволяє формулювати цілі навчання та надавати учням зворотний зв’язок, чітко вказуючи, чого вони навчилися, як вони цього навчилися та як їм краще навчатися. У формувальному оцінюванні матеріали, зібрані у портфоліо, відстеження навчальних досягнень учнів дають можливість учителю визначати потреби в навчанні кожного конкретного учня та надавати йому педагогічну підтримку. Якщо результати оцінювання свідчать про низький рівень навчальних досягнень чи несформованість компетенцій учнів, учитель має переглянути і скорегувати: ˆ стратегії викладання; ˆ методи і прийоми навчання; ˆ форми організації навчання; ˆ розподіл часу на пояснення й закріплення матеріалу; ˆ зміст та очікувані результати навчання; ˆ планування уроків.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...