понеділок, 18 квітня 2022 р.

Урок. Математика Дата: 18.04.2022 Тема. Діагностувальна робота №14

 

План опрацювання роботи

1.     Уважно прочитай усі завдання.

2.     Виконай роботу першої сторінки роздрукованого аркуша на листку у

клітинку.

3.     Виконай завдання другої сторінки роздрукованого аркушу на цьому ж

аркуші.

4.     Підпиши листочок у клітинку, прикріпи до роздрукованого аркуша.

Передай роботу вчителю.

 

Перед виконанням роботи пригадай окремі навчальні одиниці.

·        «Сусіди» числа – це попереднє та наступне числа до поданого числа.

·        Просте іменоване число містить одну одиницю вимірювання. Складене

іменоване число – кілька. Наприклад. 155 к. – просте іменоване число, а 2 грн 45 к. – складене.

·        1 сот. = 100; 1 дес = 10

·        Добуток – помножити; частка – поділити; різниця – відняти; сума –

додати.

·        Задачі на розкриття змісту ділення розв’язуємо дією ділення.

·        У трикутника три вершини, кожну з яких позначають великою літерою

латинського алфавіту.  Трикутник має три сторони, кожну із яких позначають двома великими літерами латинського алфавіту.

·        Додавання і віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд починати слід із одиниць.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...