понеділок, 18 квітня 2022 р.

Урок. Українська мова Дата: 18.04.2022

 

Тема. Будова слова. Корінь, закінчення, основа. Усний детальний переказ прочитаного уривка твору.

Українська мова. Читання. Частина7. Уроки 21 – 22. С.70. Зошит для домашніх завдань. Частина 7. С.22

План роботи над матеріалом

Українська мова

1.     Прочитай вірш Дмитра Павличка, додаючи закінчення. Вправа 70, с.70.

Пригадай.

Закінчення – це змінна частина слова.

Основа слова – це все, окрім закінчення.

Обведи у вірші службові частини мови (частки, сполучники, прийменники.

Виконай письмове завдання на встановлення зв’язків у словах другого речення. Перевір свою роботу.

(Що?) квітка; квітка (що зробила?) розтопилася; розтопилася (де?) на сонці; квітка (яка?) льодяна.

2.     Пригадай визначення про те, що таке корінь слова. Вправа 8 на с.70

АУДІО 21.8

https://drive.google.com/file/d/1X2hkZ6Efm_CTot5XBpXrt0NBOd6DvfwQ/view?usp=drive_web&authuser=0

Вивчи це правило.

3.     Прослухай і прочитай пораду від Знайка у вправі 9 на с.70.

АУДІО 21.9

https://drive.google.com/file/d/1Lws-8yL8Hg-Nwz-M4LIeX_Qc0bQu4W9K/view?usp=drive_web&authuser=0

4.     Виконай у робочому зошиті вправу 10 зі с.70. Закінчення, основу та

Корінь позначай простим олівцем.

5.     Порелаксуй

ВІДЕО

https://drive.google.com/file/d/1Jnbp5Bu2Hb3p3_1INVlg5mfl-yQBOJpm/view?usp=drive_web&authuser=0

Читання

Перечитай повторно прочитаний минулого уроку уривок казки І. Франка «Фарбований Лис» у зошиті для домашніх завдань на с.22. Перекажи його близько до тексту

Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...