Тема. Нумерація трицифрових чисел. Таблиця ділення на 8.
Порядок виконання дій у виразах, що містять дії різних ступенів, без дужок та з
дужками. Математика. Частина 8. Урок №5
(с.21 - 22)
План
роботи над матеріалом
1. На с. 21 прочитай числа у таблиці. Назви числа від 881 до
900 у прямому порядку і від 901 до 920 – у зворотному. Виконай завдання 1.
2. Пригадай вивчене. Відтвори пропущене у №2 на с.21. Для
цього
переглянь презентацію та виконай завдання.
ВІДЕО 5.2.1
https://drive.google.com/file/d/1HWaNS96ipShgjmUYR5yulrZgG3s6O_c0/view?usp=drive_web&authuser=0
3. Виконай завдання 3 на с.21. Спочатку опрацюй зразок і
переглянь
Презентацію.
ВІДЕО 5.3
https://drive.google.com/file/d/15edJ0Ja4U5UqqoeZ14opFvS0qyZ9HAXa/view?usp=drive_web&authuser=0
4. Заповни пропуски у завданні 4 на с.22. За потреби
скористайся відео
ВІДЕО 5.4
https://drive.google.com/file/d/12tQFPmWaD63K6z1tHZ1Tql8Tdaz6tp4F/view?usp=drive_web&authuser=0
5. Виконай завдання 5, обчислюючи ланцюжок прикладів.
6.
Відтвори з пам’яті
інформацію № 6 на с. 22 про дії різних
ступенів.
7. У прикладах № 7 на с.22 пронумеруй порядок
виконання дій. Перепиши приклади у робочий зошит та розв’яжи їх.
Немає коментарів:
Дописати коментар