понеділок, 18 квітня 2022 р.

Урок. Математика Дата: 19.04.2022

 

Тема. Нумерація трицифрових чисел. Таблиця ділення на 8. Порядок виконання дій у виразах, що містять дії різних ступенів, без дужок та з дужками. Математика. Частина 8. Урок №5 (с.21  - 22)

План роботи над матеріалом

1.     На с. 21 прочитай числа у таблиці. Назви числа від 881 до 900 у прямому порядку і від 901 до 920 – у зворотному. Виконай завдання 1.

2.     Пригадай вивчене. Відтвори пропущене у №2 на с.21. Для цього

переглянь презентацію та виконай завдання.

ВІДЕО 5.2.1

https://drive.google.com/file/d/1HWaNS96ipShgjmUYR5yulrZgG3s6O_c0/view?usp=drive_web&authuser=0

3.     Виконай завдання 3 на с.21. Спочатку опрацюй зразок і переглянь

Презентацію.

ВІДЕО 5.3

https://drive.google.com/file/d/15edJ0Ja4U5UqqoeZ14opFvS0qyZ9HAXa/view?usp=drive_web&authuser=0

4.     Заповни пропуски у завданні 4 на с.22. За потреби скористайся відео

ВІДЕО 5.4

https://drive.google.com/file/d/12tQFPmWaD63K6z1tHZ1Tql8Tdaz6tp4F/view?usp=drive_web&authuser=0

5.     Виконай завдання 5, обчислюючи ланцюжок прикладів.

6.     Відтвори з пам’яті інформацію  № 6 на с. 22 про дії різних ступенів.


7. У  прикладах № 7 на с.22 пронумеруй порядок виконання дій. Перепиши приклади у робочий зошит та розв’яжи їх.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...