вівторок, 26 квітня 2022 р.

Урок. ЯПС (1) Дата: 26.04.2022

 

Тема. Рослини моєї Батьківщини. Хвойні, листяні, мішані ліси

Я пізнаю світ. Тиждень 29. Урок 257. С.19 – 20

План опрацювання матеріалу

1.     Переглянь відеофрагмент з піснею «Мандрівка Україною» (музика

Юлії Доро, слова Ірини Лещотної).

ВІДЕО 257.1

https://drive.google.com/file/d/10D0E3xGK6XME1J-CdWIvUEzvOHgVbklp/view?usp=drive_web&authuser=0

Розкажи: яке дерево  та яку тваринку зображено в цьому відеофрагменті? Чим живиться ця тваринка?

2.     Виконай завдання 2 на с.19.

Слова для довідок: листя (хвоя), плід (шишка), стовбур, корінь.

3.     У завданні 3 на с.19 продовж речення.

4.     Прочитай інформаційну довідку у завданні 4 на с.19. Поглиб свої

знання.

АУДІО 257.4

https://drive.google.com/file/d/1Jk3XUNZyVjWiqtWcByA8JM9lcY2n7cbk/view?usp=drive_web&authuser=0

Поміркуй над завданням 5 на с.20.

5.     Виконай завдання 6 на с.20. Скористайся переглянутим

ВІДЕО 257.6.1

https://drive.google.com/file/d/1FwtEvVMc0edoXLBnUat6SVhju0hu8BI9/view?usp=drive_web&authuser=0

Пригадай.

Алгоритм роботи з інформацією в рамочці

1.Пошепки прочитай інформацію в рамочці разом з диктором. З’ясуй у дорослих те, що тобі незрозуміле.

2. Пошепки прочитай інформацію в рамочці тричі, поступово прискорюючи темп. Останній раз читай щонайшвидше.

3.Визнач навчальні одиниці, тобто ту інформацію, яку обов’язково необхідно запам’ятати.

4.Пошепки перекажи з пам’яті сам (сама) собі навчальні одиниці стільки разів, скільки потрібно, щоб міцно запам’ятати.

5.Попрацюй у парі. Розкажіть одне одному навчальні одиниці з пам’яті.

Попрацюй з інформацією в рамочці на с. 20, користуючись алгоритмом.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...