Тема. Рослини моєї
Батьківщини. Хвойні, листяні, мішані ліси
Я пізнаю світ. Тиждень 29. Урок 257.
С.19 – 20
План опрацювання матеріалу
1.
Переглянь
відеофрагмент з піснею «Мандрівка Україною» (музика
Юлії Доро, слова Ірини Лещотної).
ВІДЕО 257.1
https://drive.google.com/file/d/10D0E3xGK6XME1J-CdWIvUEzvOHgVbklp/view?usp=drive_web&authuser=0
Розкажи: яке дерево та яку тваринку зображено в цьому
відеофрагменті? Чим живиться ця тваринка?
2.
Виконай завдання 2
на с.19.
Слова для довідок: листя
(хвоя), плід (шишка), стовбур, корінь.
3.
У завданні 3 на
с.19 продовж речення.
4.
Прочитай
інформаційну довідку у завданні 4 на с.19. Поглиб свої
знання.
АУДІО 257.4
https://drive.google.com/file/d/1Jk3XUNZyVjWiqtWcByA8JM9lcY2n7cbk/view?usp=drive_web&authuser=0
Поміркуй над завданням 5 на
с.20.
5.
Виконай завдання 6
на с.20. Скористайся переглянутим
ВІДЕО 257.6.1
https://drive.google.com/file/d/1FwtEvVMc0edoXLBnUat6SVhju0hu8BI9/view?usp=drive_web&authuser=0
Пригадай.
Алгоритм роботи з
інформацією в рамочці
1.Пошепки прочитай інформацію в рамочці разом з диктором.
З’ясуй у дорослих те, що тобі незрозуміле.
2. Пошепки прочитай інформацію в рамочці тричі, поступово
прискорюючи темп. Останній раз читай щонайшвидше.
3.Визнач навчальні одиниці, тобто ту інформацію, яку
обов’язково необхідно запам’ятати.
4.Пошепки перекажи з пам’яті сам (сама) собі навчальні
одиниці стільки разів, скільки потрібно, щоб міцно запам’ятати.
5.Попрацюй у парі. Розкажіть одне одному навчальні одиниці з пам’яті.
Попрацюй з інформацією в
рамочці на с. 20, користуючись алгоритмом.
Немає коментарів:
Дописати коментар