Математика. Частина 8. Урок 6. С. 26 –
27.
План опрацювання матеріалу
1.
Прочитай числа від
911 до 970 у таблиці чисел на с.26.
Виконай завдання 1 на с.26:
·
Прочитай числа від
921 до 940 в прямому порядку, від 941 до 960 – у
зворотному.
·
Обведи число, у
якому цифра розряду сотень на 2 більша від цифри
розряду десятків. Назви його.(970)
2.
Виконай завдання 2
на с. 26. Прочитай, прискорюючи темп. Відтвори з
пам’яті інформацію про вивчену
навчальну одиницю – десяткову систему числення. Повтори інформацію за диктором.
АУДІО 6.2
https://drive.google.com/file/d/1Axoo9zaI0xLN-UAJ-fjiFab6V2MuwjkU/view?usp=drive_web&authuser=0
Запиши в десятковій системі
числення п’ять трицифрових чисел десятої сотні, у яких цифри розташовані в
порядку спадання. Обведи найбільше число.
Для цього пригадай числа
десятої сотні: 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100.
Перевір свою роботу за поданими
кількома можливими варіантами:
91, 92, 93, 94, 95; 92, 93, 94, 95, 96; 93, 94, 95, 96, 97.
3.
Виконай письмово у посібнику завдання 3 на с.26. Пригадай
(вправа
«Фотоапарат»):
ВІДЕО 6.3.
https://drive.google.com/file/d/133P-a-YoncxOoZMOE74lWx-73MlLjfBW/view?usp=drive_web&authuser=0
Додай іменовані числа першим
способом. Дивися на зразок, вміщений на с. 21. Виконай у робочому зошиті додавання іменованих чисел другим способом. Дивися
на зразок, вміщений на с. 21.
Порівняй отримані результати.
Якщо додавання виконано правильно, то у обох способах обчислення відповіді
будуть збігатися.
4.
Виконай у робочому
зошиті завдання математичного диктанту.
АУДІО 6.4
https://drive.google.com/file/d/1NK1LO-FNRvvB3-Sjr5JHNgh2aNw_QkDE/view?usp=drive_web&authuser=0
Перевір свою роботу
ВІДЕО 6.4
https://drive.google.com/file/d/1NK1LO-FNRvvB3-Sjr5JHNgh2aNw_QkDE/view?usp=drive_web&authuser=0
5.
Повтори таблицю
ділення на 8.
ВІДЕО 6.5
https://drive.google.com/file/d/1pzo9Ndv3-wsX3YgQW3sKZojcle3CyqmA/view?usp=drive_web&authuser=0
6.
Вивчи та відтвори з
пам’яті алгоритм письмового додавання з
переходом через розряд.
Завдання 6 на с.27.
АУДІО 6.6
https://drive.google.com/file/d/1WWK6P2gRu5S1UZVgclKqe5HwfcqFWoLg/view?usp=drive_web&authuser=0
Запам’ятай. При письмовому
додаванні багатоцифрових чисел через розряд, починаємо додавання з найменшого
розряду (одиниць). У результаті додавання пишемо отриману кількість одиниць, а
десяток додаємо до наступного розряду.
Домашнє завдання. Розв’яжи приклади на с. 27 №6.
Немає коментарів:
Дописати коментар