вівторок, 26 квітня 2022 р.

Урок. Математика. Дата: 26.04.2022 Тема. Нумерація трицифрових чисел. Додавання багатоцифрових чисел з переходом через розряд.

 

Математика. Частина 8. Урок 6. С. 26 – 27.

План опрацювання матеріалу

1.     Прочитай числа від 911 до 970 у таблиці чисел на с.26.

Виконай завдання 1 на с.26:

·        Прочитай числа від 921 до 940 в прямому порядку, від 941 до 960 – у

зворотному.

·        Обведи число, у якому цифра розряду сотень на 2 більша від цифри

розряду десятків. Назви його.(970)

2.     Виконай завдання 2 на с. 26. Прочитай, прискорюючи темп. Відтвори з

пам’яті інформацію про вивчену навчальну одиницю – десяткову систему числення. Повтори інформацію за диктором.

АУДІО 6.2

https://drive.google.com/file/d/1Axoo9zaI0xLN-UAJ-fjiFab6V2MuwjkU/view?usp=drive_web&authuser=0

Запиши в десятковій системі числення п’ять трицифрових чисел десятої сотні, у яких цифри розташовані в порядку спадання. Обведи найбільше число.

Для цього пригадай числа десятої сотні: 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100.

Перевір свою роботу за поданими кількома можливими варіантами:

91, 92, 93, 94, 95;  92, 93, 94, 95, 96; 93, 94, 95, 96, 97.

3.     Виконай  письмово у посібнику завдання 3 на с.26. Пригадай (вправа

«Фотоапарат»):

ВІДЕО 6.3.

https://drive.google.com/file/d/133P-a-YoncxOoZMOE74lWx-73MlLjfBW/view?usp=drive_web&authuser=0

Додай іменовані числа першим способом. Дивися на зразок, вміщений на с. 21. Виконай у робочому зошиті  додавання іменованих чисел другим способом. Дивися на зразок, вміщений на с. 21.

Порівняй отримані результати. Якщо додавання виконано правильно, то у обох способах обчислення відповіді будуть збігатися.

4.     Виконай у робочому зошиті завдання математичного диктанту.

АУДІО 6.4

https://drive.google.com/file/d/1NK1LO-FNRvvB3-Sjr5JHNgh2aNw_QkDE/view?usp=drive_web&authuser=0

Перевір свою роботу

ВІДЕО 6.4

https://drive.google.com/file/d/1NK1LO-FNRvvB3-Sjr5JHNgh2aNw_QkDE/view?usp=drive_web&authuser=0

5.     Повтори таблицю ділення на 8.

ВІДЕО 6.5

https://drive.google.com/file/d/1pzo9Ndv3-wsX3YgQW3sKZojcle3CyqmA/view?usp=drive_web&authuser=0

6.     Вивчи та відтвори з пам’яті алгоритм письмового додавання з

переходом через розряд.

Завдання 6 на с.27.

АУДІО 6.6

https://drive.google.com/file/d/1WWK6P2gRu5S1UZVgclKqe5HwfcqFWoLg/view?usp=drive_web&authuser=0

Запам’ятай. При письмовому додаванні багатоцифрових чисел через розряд, починаємо додавання з найменшого розряду (одиниць). У результаті додавання пишемо отриману кількість одиниць, а десяток додаємо до наступного розряду.

Домашнє завдання. Розв’яжи приклади на с. 27 №6.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...