Тема. Рослини моєї
Батьківщини. Хвойні, листяні, мішані ліси
Я пізнаю світ. Тиждень 29. Урок 257.
С.21 – 22
План опрацювання матеріалу
1.
Прочитай у завданні
7 на с.21 пам’ятку безпеки пошепки разом з
диктором
АУДІО 257.7
https://drive.google.com/file/d/1EOupJ8Og6aTbKsVmX2u-TUqeknPhFnbJ/view?usp=drive_web&authuser=0
2.
Прочитай текст завдання 8 на с.21 – 22.
АУДІО 257.8
https://drive.google.com/file/d/19xTQUouddDkO1CnHRt8RqXKqfDtfihZ7/view?usp=drive_web&authuser=0
У виділених реченнях підкресли
однорідні члени. (
Довговічність, здоров’я. Птахи, білки, олені, козулі, кабани, соні, лісові
миші, куниці, ведмеді.)
Порелаксуй з відеофрагментом
«Як маленький жолудь став могутнім деревом»
ВІДЕО 257.8.2
https://drive.google.com/file/d/13BlosHYQqNXtYFClEUCrvxnjPPlxGgJT/view?usp=drive_web&authuser=0
3.
Пригадай навчальні
одиниці із завдання 9 на с.22.
АУДІО 257.9
https://drive.google.com/file/d/1KNRcygS9PyvZL0VFzojtDaSwl0f35PFW/view?usp=drive_web&authuser=0
Попрацюй з інформацією в рамочці.
Алгоритм роботи з інформацією в рамочці
1.Пошепки прочитай інформацію в
рамочці разом з диктором. З’ясуй у дорослих те, що тобі незрозуміле.
2. Пошепки прочитай інформацію
в рамочці тричі, поступово прискорюючи темп. Останній раз читай щонайшвидше.
3.Визнач навчальні одиниці,
тобто ту інформацію, яку обов’язково необхідно запам’ятати.
4.Пошепки перекажи з пам’яті
сам (сама) собі навчальні одиниці стільки разів, скільки потрібно, щоб міцно
запам’ятати.
5.Попрацюй у парі. Розкажіть
одне одному навчальні одиниці з пам’яті.
Попрацюй з інформацією в
рамочці на с. 20, користуючись алгоритмом.
Виконай завдання, вміщене під рамочкою.
(Дуб, дуб, мешканці –
підмети. Росте, символізує, живляться - присудки).
Нейробіка від Бу-бу (с.22)
ВІДЕО 257.11.1
https://drive.google.com/file/d/1EWkWjkCr-PHOGe-G8FDGqSq0JuiFr3ea/view?usp=drive_web&authuser=0
ВІДЕО 257.11.2
https://drive.google.com/file/d/1MfSqNJK1dkCmYtfKIy4D2gqdpa5w6E9Q/view?usp=drive_web&authuser=0
ВІДЕО 257.11.3
https://drive.google.com/file/d/1lbNEXtfeBv9Cat_7oOIjelKKR-sjnxZG/view?usp=drive_web&authuser=0
Немає коментарів:
Дописати коментар