вівторок, 26 квітня 2022 р.

Урок. ЯПС (2) Дата: 26.04.2022

 

Тема. Рослини моєї Батьківщини. Хвойні, листяні, мішані ліси

Я пізнаю світ. Тиждень 29. Урок 257. С.21 – 22

План опрацювання матеріалу

1.     Прочитай у завданні 7 на с.21 пам’ятку безпеки пошепки разом з

диктором

АУДІО 257.7

https://drive.google.com/file/d/1EOupJ8Og6aTbKsVmX2u-TUqeknPhFnbJ/view?usp=drive_web&authuser=0

2.     Прочитай текст  завдання 8 на с.21 – 22.

АУДІО 257.8

https://drive.google.com/file/d/19xTQUouddDkO1CnHRt8RqXKqfDtfihZ7/view?usp=drive_web&authuser=0

У виділених реченнях підкресли однорідні члени. ( Довговічність, здоров’я. Птахи, білки, олені, козулі, кабани, соні, лісові миші, куниці, ведмеді.)

Порелаксуй з відеофрагментом «Як маленький жолудь став могутнім деревом»

ВІДЕО 257.8.2

https://drive.google.com/file/d/13BlosHYQqNXtYFClEUCrvxnjPPlxGgJT/view?usp=drive_web&authuser=0

3.     Пригадай навчальні одиниці із завдання 9 на с.22.

АУДІО 257.9

https://drive.google.com/file/d/1KNRcygS9PyvZL0VFzojtDaSwl0f35PFW/view?usp=drive_web&authuser=0

Попрацюй з інформацією в рамочці.

Алгоритм роботи з інформацією в рамочці

1.Пошепки прочитай інформацію в рамочці разом з диктором. З’ясуй у дорослих те, що тобі незрозуміле.

2. Пошепки прочитай інформацію в рамочці тричі, поступово прискорюючи темп. Останній раз читай щонайшвидше.

3.Визнач навчальні одиниці, тобто ту інформацію, яку обов’язково необхідно запам’ятати.

4.Пошепки перекажи з пам’яті сам (сама) собі навчальні одиниці стільки разів, скільки потрібно, щоб міцно запам’ятати.

5.Попрацюй у парі. Розкажіть одне одному навчальні одиниці з пам’яті.

Попрацюй з інформацією в рамочці на с. 20, користуючись алгоритмом.

 

Виконай завдання, вміщене під рамочкою.

(Дуб, дуб, мешканці – підмети. Росте, символізує, живляться - присудки).

 

Нейробіка від Бу-бу (с.22)

ВІДЕО 257.11.1

https://drive.google.com/file/d/1EWkWjkCr-PHOGe-G8FDGqSq0JuiFr3ea/view?usp=drive_web&authuser=0

ВІДЕО 257.11.2

https://drive.google.com/file/d/1MfSqNJK1dkCmYtfKIy4D2gqdpa5w6E9Q/view?usp=drive_web&authuser=0

ВІДЕО 257.11.3

https://drive.google.com/file/d/1lbNEXtfeBv9Cat_7oOIjelKKR-sjnxZG/view?usp=drive_web&authuser=0

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...