четвер, 21 квітня 2022 р.

Уроки 1-2. Українська мова. Читання Дата: 21.04.2022

 

Тема. Будова слова. Олена Пчілка – українська письменниця, перекладачка, етнограф. Байки та казки письменниці.

Українська мова. Читання. Частина 7. С. 71 – 76.

План опрацювання матеріалу

1.     Виконай повторно у робочому зошиті вправу 10 зі с.70. Закінчення,

основу та корінь позначай простим олівцем. Перевір свою роботу, скориставшись

ВІДЕО 21.10

https://drive.google.com/file/d/1gBfkBhlzZXaR4WrySNoW4sZ1xtwncTcT/view?usp=drive_web&authuser=0

2.     Виконай вправу «Фотоапарат». Запиши побачене на рядках вправи 12.

Побудуй звукову модель другого слова.

Пригадай алгоритм фонетичного розбору (с.31). За алгоритмом виконай фонетичний розбір першого слова.

3.     Візьми участь у конкурсі «Бій зі Змієм» на с.71. Перевір свою роботу.

1.А.   2. А.   3. А.   4. В.   5. Морити – зайве. У інших корінь – мор. 6. Від березневого дощу земля квітне.

4. Прочитай інформацію вправи 16 на с.72.

АУДІО 21.16

https://drive.google.com/file/d/1iWny4_c8VnrNQWByq9UVO4zLFx67mW3Q/view?usp=drive_web&authuser=0

4.     Переглянь

ВІДЕО 21.16.1

https://drive.google.com/file/d/1nuM-Cl0VTj8sZzt6BVBRUXyaNCYVUQYW/view?usp=drive_web&authuser=0

Що з побаченого тобі запам’яталося?

5.     Виконай вправу 17 «Фотоапарат»

ВІДЕО 21.17

https://drive.google.com/file/d/1uIrMQDkfUq0r2m-dA3_rhchgp4gAdYRk/view?usp=drive_web&authuser=0

6.     Прочитай текст Знайка у вправі 18 на с.72.

АУДІО 21.18

https://drive.google.com/file/d/1cW8uAGVZpDToOoGWn5Oe9Bxhv9pqqXNX/view?usp=drive_web&authuser=0

7.     Попрацюй з інформацією в рамочці на с.73.

Алгоритм роботи з інформацією в рамочці

1.Пошепки прочитай інформацію в рамочці разом з диктором. З’ясуй у дорослих те, що тобі незрозуміле.

2. Пошепки прочитай інформацію в рамочці тричі, поступово прискорюючи темп. Останній раз читай щонайшвидше.

3.Визнач навчальні одиниці, тобто ту інформацію, яку обов’язково необхідно запам’ятати.

4.Пошепки перекажи з пам’яті сам (сама) собі навчальні одиниці стільки разів, скільки потрібно, щоб міцно запам’ятати.

5.Попрацюй у парі. Розкажіть одне одному навчальні одиниці з пам’яті.

 

8.     Дізнайся лексичне значення слів із тлумачного словничка вправи 21 на с.73.

9.     Навчися виразно читати байку О. Пчілки «Дрібненькі грушки» (с.73 – 74).

10.                        Виконай завдання Питайлика вправи 24 на с.74.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...