Тема. Нумерація
трицифрових чисел. Таблиця ділення на 8. Порядок виконання дій у виразах, що
містять дії різних ступенів, без дужок та з дужками.
Математика. Частина 8. Урок 5. С.23 –
25.
План опрацювання матеріалу
1.
Виконай завдання
Кнопочки (№9 на с.23).
Спочатку склади арифметичну
задачу на зменшення числа в кілька разів.
Наприклад. Оленка купила 6
зошитів, а Тимофій – у 2 рази менше. Скільки зошитів купив Тимофій?
Тепер придумай алгебраїчну задачу на знаходження суми.
Наприклад. Бабуся спекла 12 пиріжків із вишнями і 10
пиріжків з яблуками. Скільки всього пиріжків спекла бабуся?
Запиши розв’язання обох задач у робочому зошиті.
1.
Прочитай
інформацію, прискорюючи темп у №10 на23.
Алгоритм роботи з
інформацією в рамочці
1.Пошепки прочитай інформацію в
рамочці разом з диктором. З’ясуй у дорослих те, що тобі незрозуміле.
2. Пошепки прочитай інформацію
в рамочці тричі, поступово прискорюючи темп. Останній раз читай щонайшвидше.
3.Визнач навчальні одиниці,
тобто ту інформацію, яку обов’язково необхідно запам’ятати.
4.Пошепки перекажи з пам’яті
сам (сама) собі навчальні одиниці стільки разів, скільки потрібно, щоб міцно
запам’ятати.
5.Попрацюй у парі. Розкажіть
одне одному навчальні одиниці з пам’яті.
АУДІО 5.10
https://drive.google.com/file/d/1ezNTOVjP6bmUeMz4-BtgKbzZkhkmA1eq/view?usp=drive_web&authuser=0
2.
У 301 на с.23
прочитай задачу , визнач її вид та розв’яжи у робочому
посібнику.
3.
Прочитай інформацію
у №11 на с.23 та виконай геометричне завдання.
ВІДЕО 5.11
https://drive.google.com/file/d/1oiDn13sxofLV-YMuuOOuf_vYR51ulJai/view?usp=drive_web&authuser=0
Попрацюй з цією інформацією
Алгоритм роботи з
інформацією в рамочці
1.Пошепки прочитай інформацію в
рамочці разом з диктором. З’ясуй у дорослих те, що тобі незрозуміле.
2. Пошепки прочитай інформацію
в рамочці тричі, поступово прискорюючи темп. Останній раз читай щонайшвидше.
3.Визнач навчальні одиниці,
тобто ту інформацію, яку обов’язково необхідно запам’ятати.
4.Пошепки перекажи з пам’яті
сам (сама) собі навчальні одиниці стільки разів, скільки потрібно, щоб міцно
запам’ятати.
5.Попрацюй у парі. Розкажіть
одне одному навчальні одиниці з пам’яті.
4.
Виконай Великі
перегони на обраному мотоциклі (с.24).
5.
У робочому зошиті
виконай всі завдання, вміщені на с.25.
Пригадай.
·
Назви числа від 881
до 920.
·
Розкажи з пам’яті
таблицю ділення на 8.
·
Добуток –
помножити.
·
Повтори інформацію
в рамочці на с. 22 про порядок виконання дій.
·
9 сот. 2 дес. =
920; 9 сот. 2 од. = 902; 9 дес. 1 од. = 91; 9 сот. 1 од. = 901;
8 сот. 9 дес. =
890; 9 сот. 8 од. = 908
·
Пригадай, як
записуємо додавання іменованих чисел двома способами. Зразок подано на с.21 у №
3.
·
Пригадай, як
розв’язують задачі на кратне порівняння. Повтори правило на с. 23 у №10.
Немає коментарів:
Дописати коментар