середа, 20 квітня 2022 р.

Урок. Математика. Дата: 20.04.2022

 

Тема. Нумерація трицифрових чисел. Таблиця ділення на 8. Порядок виконання дій у виразах, що містять дії різних ступенів, без дужок та з дужками.

Математика. Частина 8. Урок 5. С.23 – 25.

План опрацювання матеріалу

1.     Виконай завдання Кнопочки (№9 на с.23).

Спочатку склади арифметичну задачу на зменшення числа в кілька разів.

Наприклад. Оленка купила 6 зошитів, а Тимофій – у 2 рази менше. Скільки зошитів купив Тимофій?

Тепер придумай алгебраїчну задачу на знаходження суми.

Наприклад. Бабуся спекла 12 пиріжків із вишнями і 10 пиріжків з яблуками. Скільки всього пиріжків спекла бабуся?

Запиши розв’язання обох задач у робочому зошиті.

1.     Прочитай інформацію, прискорюючи темп у  №10 на23.

Алгоритм роботи з інформацією в рамочці

1.Пошепки прочитай інформацію в рамочці разом з диктором. З’ясуй у дорослих те, що тобі незрозуміле.

2. Пошепки прочитай інформацію в рамочці тричі, поступово прискорюючи темп. Останній раз читай щонайшвидше.

3.Визнач навчальні одиниці, тобто ту інформацію, яку обов’язково необхідно запам’ятати.

4.Пошепки перекажи з пам’яті сам (сама) собі навчальні одиниці стільки разів, скільки потрібно, щоб міцно запам’ятати.

5.Попрацюй у парі. Розкажіть одне одному навчальні одиниці з пам’яті.

АУДІО 5.10

https://drive.google.com/file/d/1ezNTOVjP6bmUeMz4-BtgKbzZkhkmA1eq/view?usp=drive_web&authuser=0

2.     У 301 на с.23 прочитай задачу , визнач її вид та розв’яжи у робочому

посібнику.

3.     Прочитай інформацію у №11 на с.23 та виконай геометричне завдання.

ВІДЕО 5.11

https://drive.google.com/file/d/1oiDn13sxofLV-YMuuOOuf_vYR51ulJai/view?usp=drive_web&authuser=0

Попрацюй з цією інформацією

Алгоритм роботи з інформацією в рамочці

1.Пошепки прочитай інформацію в рамочці разом з диктором. З’ясуй у дорослих те, що тобі незрозуміле.

2. Пошепки прочитай інформацію в рамочці тричі, поступово прискорюючи темп. Останній раз читай щонайшвидше.

3.Визнач навчальні одиниці, тобто ту інформацію, яку обов’язково необхідно запам’ятати.

4.Пошепки перекажи з пам’яті сам (сама) собі навчальні одиниці стільки разів, скільки потрібно, щоб міцно запам’ятати.

5.Попрацюй у парі. Розкажіть одне одному навчальні одиниці з пам’яті.

 

4.     Виконай Великі перегони на обраному мотоциклі  (с.24).

5.     У робочому зошиті виконай всі завдання, вміщені на с.25.

Пригадай.

·        Назви числа від 881 до 920.

·        Розкажи з пам’яті таблицю ділення на 8.

·        Добуток – помножити.

·        Повтори інформацію в рамочці на с. 22 про порядок виконання дій.

·        9 сот. 2 дес. = 920; 9 сот. 2 од. = 902; 9 дес. 1 од. = 91; 9 сот. 1 од. = 901;

8 сот. 9 дес. = 890; 9 сот. 8 од. = 908

·        Пригадай, як записуємо додавання іменованих чисел двома способами. Зразок подано на с.21 у № 3.

·        Пригадай, як розв’язують задачі на кратне порівняння. Повтори правило на с. 23 у №10.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...