четвер, 21 квітня 2022 р.

Уроки 1-2. ЯПС Дата: 21.04.2022

 

Тема. Країни Чорного моря. Повторення: кам’яна доба

Я пізнаю світ. Тиждень 29. Урок 256. С.15 - 17

План опрацювання матеріалу

1.     Переглянь трейлер, визначивши власні завдання до уроків

ВІДЕО 256.1

https://drive.google.com/file/d/1rFp20yvRRRCtV2tosaPfr08c19RM0UmE/view?usp=drive_web&authuser=0

2.     Хвилинка афірмацій.

ВІДЕО 256.3

https://drive.google.com/file/d/1pnR3DBEhwhmh1jdxholtN7bFVoW1_WNj/view?usp=drive_web&authuser=0

ВІДЕО 256.1

https://drive.google.com/file/d/1PAHCKLuKDKubX5oyj6APoR4x7kDEtOWZ/view?usp=drive_web&authuser=0

ВІДЕО 256.2

https://drive.google.com/file/d/1IrOl2KbpxE4Hae6pSQqL1VmRRTCRpaBj/view?usp=drive_web&authuser=0

3.     Переглянь відеофрагмент «Світ навколо нас»

ВІДЕО 256.4

https://drive.google.com/file/d/14GbfMf2AlyjFa-g10otBoi86qaVTe-ad/view?usp=drive_web&authuser=0

Дай відповідь на запитання у завданні 4 на с.15. Виконай запропоновані завдання вправи 5, за потреби скористайся довідкою, вміщеною на с.44.

Танцювальна  хвилинка з піснею «Сторони світу»


4.     У завданні 7 на с. 16 прочитай інформацію пошепки разом з диктором.

АУДІО 256.7

https://drive.google.com/file/d/181BqOCNN6sKAvp-wrCuCzNQCQZJy1P4h/view?usp=drive_web&authuser=0

Переглянь відеофрагмент та виконай завдання на с. 16.

ВІДЕО 256.7.1

https://drive.google.com/file/d/1DL3vgojzio3YEi1dSAwj_tGX3Hc-e6ov/view?usp=drive_web&authuser=0

5.     У завданні 8 на с.17 впиши цифрою кількість країн, що мають вихід до

Чорного моря.

6.     Повтори назви круглих чисел від 90 000 000 до 100 000 000 (с.42).

Попрацюй з нейробікою від Аї для майбутніх інтелектуалів.

ВІДЕО 256.9.1

https://drive.google.com/file/d/1KsWiKCQLo1OHQyfw4penhqrvsuOc7Ugn/view?usp=drive_web&authuser=0

ВІДЕО 256.9.2

https://drive.google.com/file/d/1vebrQ5C17pZ1urgkMJFAXIDzHGulgbaQ/view?usp=drive_web&authuser=0

ВІДЕО 256.9.3

https://drive.google.com/file/d/1ZmFJzp8pptJvLtKw6lNx5n_eqzbOzEHf/view?usp=drive_web&authuser=0

ВІДЕО 256.9.4

https://drive.google.com/file/d/14bOeXck3B2xaQ7IR8nPvEiAz1fjtmo4q/view?usp=drive_web&authuser=0

ВІДЕО 256.9.5

https://drive.google.com/file/d/1vq_hy5FSxKkSxluUAH0O-AhTinNpoUZe/view?usp=drive_web&authuser=0

ВІДЕО 256.9.6

https://drive.google.com/file/d/1095dKNHkFyAHbGIX-Ll_j25w1S9q4fT1/view?usp=drive_web&authuser=0

ВІДЕО 256.9.7

https://drive.google.com/file/d/15Kn58vhsl0E-UmsYCvjHKlDx69q0fnkY/view?usp=drive_web&authuser=0

ВІДЕО 256.9.8

https://drive.google.com/file/d/1ne5RCZERNM7amsWYlFtPWb1JqOOqcDNy/view?usp=drive_web&authuser=0

7.     Розглянь адміністративно – територіальну карту України (завдання 10

на с.17), у легенді якої зазначено назви стоянок палеоліту. Упиши їх номери у відповідні кружечки на карті. Виконай завдання.

8.     Перевір себе, виконавши тести на с.5. З отриманих букв склади слово.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...