понеділок, 21 березня 2022 р.

Математика. 21.03.2022.

 

Урок. Математика

Дата: 21.03.2022

Тема. Сходинками до математичного олімпу. Розв’язування завдань підвищеної складності.

Математика. 2 клас. Частина 7. С. 23 – 25

План роботи над матеріалом

1.     С. 23, № 2 (виконати в робочому зошиті).

Розглянь зразок. Виконай самостійно завдання з ромбиком. Перевір себе.

110; 231; 352…

1)    Визнач закономірність.

·        231 – 110 = 121. На 121.

·        352 – 231 = 121. На 121.

2)    Кожне наступне число на 121 більше від попереднього.

3)    352 + 121 = 473; 473 +121 = 594.

4)    473, 594.

 

2.     С.24. Задача 4 (виконати в робочому зошиті).

Задача

План розв’язування задачі

1)Скільки часу витрачає на дорогу до школи Оля?

2)Скільки часу витрачає на дорогу до школи Мишко?

3)О котрій годині вийшов із дому Мишко?

1) 7 год 45 хв – 7 год 15 хв = 27 9(хв) – витрачає на дорогу Оля;

2) 27 – 11 – 16 (хв) –  витрачає на дорогу Мишко;

3) 7 год 53 хв    16 хв = 7 год 37 хв.

Відповідь: о 7 год 37 хв вийшов із дому Мишко.

 

3.     С. 24, № 6 (виконати в робочому зошиті).

Задача

План розв’язування задачі

1.     Скільки байбаків замінять масу одного бобра?

2.     Скільки ховрахів замінять масу двох байбаків?

3.     Скільки мишей замінять масу чотирьох ховрахів?

1)1+ 1 = 2 (байб.) – замінять масу одного бобра;

2)2 + 2 = 4 (х.)  – замінять масу двох байбаків;

3)4 4 = 8 (м.)

Відповідь: 8 мишок замінять таку саму масу, що й бобер.

 

4.     Спробуй виконати завдання 7 на с. 24 самостійно. Перевір себе,

використавши заготовки на вкладці.



 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...