Урок. Математика
Дата: 21.03.2022
Тема. Сходинками до
математичного олімпу. Розв’язування завдань підвищеної складності.
Математика. 2 клас. Частина 7.
С. 23 – 25
План роботи над матеріалом
1.
С. 23, № 2
(виконати в робочому зошиті).
Розглянь зразок. Виконай
самостійно завдання з ромбиком. Перевір себе.
110; 231; 352…
1)
Визнач
закономірність.
·
231 – 110 = 121. На
121.
·
352 – 231 = 121. На
121.
2) Кожне наступне число на 121 більше від попереднього.
3) 352 + 121 = 473; 473 +121 = 594.
4) 473, 594.
2. С.24. Задача 4 (виконати в робочому зошиті).
Задача
План розв’язування
задачі
1)Скільки часу витрачає на дорогу до школи Оля?
2)Скільки часу витрачає на дорогу до школи Мишко?
3)О котрій годині вийшов із дому Мишко?
1) 7 год 45 хв – 7 год 15 хв = 27 9(хв) – витрачає на
дорогу Оля;
2) 27 – 11 – 16 (хв) –
витрачає на дорогу Мишко;
3) 7 год 53 хв
– 16 хв = 7 год 37 хв.
Відповідь: о 7 год 37 хв вийшов із дому Мишко.
3.
С. 24, № 6
(виконати в робочому зошиті).
Задача
План розв’язування задачі
1.
Скільки байбаків замінять
масу одного бобра?
2.
Скільки ховрахів
замінять масу двох байбаків?
3.
Скільки мишей
замінять масу чотирьох ховрахів?
1)1+ 1 = 2 (байб.) – замінять
масу одного бобра;
2)2 + 2 = 4 (х.) – замінять масу двох байбаків;
3)4 • 4 = 8 (м.)
Відповідь: 8 мишок замінять
таку саму масу, що й бобер.
4.
Спробуй виконати
завдання 7 на с. 24 самостійно. Перевір себе,
використавши заготовки на
вкладці.
Немає коментарів:
Дописати коментар