понеділок, 21 березня 2022 р.

Українська мова. 21.03.2022.

 

Уроки. Українська мова. Читання.

Тема.  Службові слова. Прийменники. Уривок твору Дмитра Красицького  «Дитинство Тараса». Тарас Шевченко «встала весна…»

 

Українська мова. Читання. Частина 7. С. 15 – 21. Уроки 5 -6.

План опрацювання матеріалу

Українська мова

1.     Виконай завдання 5 на с. 15.

У правилі потрібно вставити слово ПОЧАТКОВЕ.

Круг, кружечок, крузі.

2.     Відтвори з пам’яті інформацію про службові слова. С. 16, завдання 7.

3.     Виконай вправу 8 на с.16 у робочому зошиті.

Для цього пригадай.

Граматична основа – це підмет і присудок. Підмет підкреслюємо однією лінією, присудок – двома.

Однорідні присудки відповідають на одне й те ж питання і відносяться до того самого слова. Наприклад. Травичка оживає й тягнеться до сонця. Однорідні присудки – оживає, тягнеться.

4.     Відтвори з пам’яті, що таке прийменник. С. 16, завдання 9.

5.     Виграй бій з підступним Змієм на с.17. Перевір себе.

1.В.  2.В. 3.Гордий, як павич. Голодний, як вовк. Хитрий, як лис. 4.Б. 5.Б. 6.В. Узагальнююче слово – Річки. 7. Тарас мав талант до віршів, до співу й до малювання.

Читання

1.     Розглянь автопортрет молодого Шевченка Прочитай інформацію у завданні 13 на с.18.

2.     Попрацюй із тлумачним словничком у завданні 15 на с.18. виконай тести у завданні 16.

3.     Прочитай уривок твору Дмитра Красицького «Дитинство Тараса». Вправа 17, с.19 – 20. Чи зрозумілий тобі текст? Дай відповіді на запитання із завдання 19 на с.20.

4.     Виразно прочитай вірш Т. Шевченка «Встала весна…» у завданні 21 на с.21. Виконай завдання.

5.     Прочитай у вправі 23 на с. 21, що таке персоніфікація.

Домашнє завдання. Зошит для домашніх завдань. Частина 7. С.7 – 8.

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...