середа, 30 березня 2022 р.

Урок. ЯПС(2) Дата: 31.03.2022 Тема. Порівняння звичайних дробів. Теорія ймовірностей. Квадрат. ЯПС. Тиждень 26. Урок 234. С.36 – 38

 План роботи над матеріалом

1.     Ознайомся із завданням 1 на с.36.

Пригадай.

Якщо дроби мають однаковий чисельник, їх можна порівняти. У таких дробах більшим буде той, в якого знаменник менший.

2.     Виконай завдання 2 на с. 36 самостійно.

3.     Запам’ятай.

Із двох дробів з однаковими чисельниками більшим є той, у якого менший знаменник, а меншим є той, у якого більший знаменник.

Виконай завдання 3 на с.37, заповнивши пропуски.

4.     Виконай цікаві завдання 4 та 5 на с. 37.

5.     Виконай завдання 8 на с.38. Пригадай.

Діагональ – це відрізок, який з’єдную протилежні вершини квадрата.

Порелаксуй.

ВІДЕО

https://drive.google.com/file/d/15uiJFJSoPW2UQUKOD4ZK0LdoW7vlxW9c/view?usp=drive_web&authuser=0

Домашнє завдання. Попрацюй у зошиті для домашніх завдань на с.17 – 18(уроки232 – 234)

Відповіді до кросворда: стебло, дерево, плід, корінь, кущ, квітка

Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...