середа, 30 березня 2022 р.

Урок. ЯПС(1) Дата: 31.03.2022 Тема. Рослини моєї Батьківщини. Підготовка до діагностичної роботи.

 

ЯПС. Тиждень 26. Урок 233. С.32 – 35

План роботи над матеріалом

1.     Пригадай, яка наука вивчає природу: фізика, географія чи біологія?

2.     Виконай завдання 2 на с.32. Відповідь напиши цифрою.

Перевір себе: людина, дерево, тварина, квітка, комаха, кущ, дитина.

3.     Виконай завдання 5 біля другого ромбика на с.33.

Первір себе: мої.

4.     Пригадай, які умови потрібні для життя рослин, а які – для проростання

насіння. Виконай вправу 6 на с.33.

Перевір себе.

Умови, необхідні для життя рослин, - вода, тепло, повітря.

Умови проростання насіння – вода, світло, тепло, повітря, ґрунт.

5.     Пригадай, які рослини називають хвойними, а які – листяними.

Виконай завдання 7 на с.33. Познач світлини гілок листяних дерев.

Виконай останнє завдання.

Перевір себе.

Липа, бук, дуб, береза, клен, каштан – листяні дерева.

Смерека, сосна, тис, модрина, ялиця – хвойні дерева.

6.     Виконай завдання 8 на с.34.

Пригадай.

Дерева, що скидають листя в несприятливий період року (узимку) називають листопадними.

7.     Виконай завдання 9 та 10 на с.34.

8.     Виконай біологічні перегони на с.35. Якщо правильно виконані всі

завдання, повинно отриматися слово РОСЛИНИ.

9.     Заспівай пісню «Шлях до успіху»
ВІДЕО

https://drive.google.com/file/d/1AKPSvqgGkHofsq16BTFf5MgHAybnUdlQ/view?usp=drive_web&authuser=0


Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...