четвер, 31 березня 2022 р.

Уроки. Українська мова. Читання Дата: 31.03.2022 Тема. Службові слова. Сонорні приголосні. Іван Франко, «Фарбований Лис»

 

Українська мова. Читання. Частина 7. Уроки 11 – 12. С.34 – 40

План роботи над матеріалом

1.     Налаштуйся на урок з допомогою афірмацій.

ВІДЕО «Афірмації»

https://drive.google.com/file/d/1oTNbfhLqpSDd_OhC221fa-moPj3bVeS5/view?usp=drive_web&authuser=0

2.     Пригадай уривок вірша «Як звучать букви»

ВІДЕО «Завдання 4 с.34»

https://drive.google.com/file/d/1vYq7ux81a9CU21ez9_x_WcSNKe06RbtA/view?usp=drive_web&authuser=0

Виконай вправу 4 на с.34. Виправ помилки у записі цього вірша, який написам Незнайко. Скористайся переглянутим відео.

3.     Виконай завдання 5 на с.34. Допиши пропущене.

Перевір себе.

Де ти з’їси оці лини?

4.     У вправі 5 прочитай навчальну одиницю в рамочці, прискорюючи

темп. Відтвори з пам’яті. Скористайся

АУДІО «Завдання 5 с.34»

https://drive.google.com/file/d/1tx-kJw1Kv7C0KTm3CEnOFuRnWIbeBHkF/view?usp=drive_web&authuser=0

5.     Пригадай інформацію (вправа 7 с.35) про службові слова, попрацювавши з інформацією у рамочці. Скористайся

АУДІО «Завдання 7 с. 35»

https://drive.google.com/file/d/1knJVdZDThgyneH_kaE03HZhw9xDp_iII/view?usp=drive_web&authuser=0

Потренуйся добирати службові слова з довідки у завданні 8 на с.35.

6.     Виконай завдання 9 на с.35.

7.     Виконай вправу «Фотоапарат» у завданні 11 на с.36.  Скористайся

ВІДЕО «Завдання 11 с.36»

https://drive.google.com/file/d/1P6Eaigqb9zUEMdBms39KHEQrTC1AwiyK/view?usp=drive_web&authuser=0

Побудуй звукову модель другого слова.

Перевір себе.

= =  •'  =

8.     Переглянь презентацію словникових слів. Скористайся

ВІДЕО «Завдання 12 с.36».

https://drive.google.com/file/d/1s7ZIj3YWmXX7NjD4e-rFTfe1rmD30g7F/view?usp=drive_web&authuser=0

Запиши слова з пам’яті у робочий зошит.

9.     Прочитай інформацію про українського письменника Івана Франка у

завданні 14 на с.37. Скористайся

АУДІО «Завдання 14 с. 37»

https://drive.google.com/file/d/1eKdaFxcNkLqEikjbXBt0acAQPUuuBbBk/view?usp=drive_web&authuser=0

10.                       Переглянь відеофрагмент про письменника

ВІДЕО «Завдання 15 с.37»

https://drive.google.com/file/d/1o_NmFL1geOC4pzVff-T-Spu5_ykWKVH0/view?usp=drive_web&authuser=0


Дай відповіді на запитання вправи 15 на с.37.

11.                       Виконай вправу16 на с. 37 «Фотоапарат». Скористайся

ВІДЕО «Завдання 16 с.37»

https://drive.google.com/file/d/1EF5LdSh8kO2BoDpm3fHraednD3qP6U-z/view?usp=drive_web&authuser=0

12.                        Переглянь буктрейлер

ВІДЕО «Завдання 17 с.37»

https://drive.google.com/file/d/1bunC-0ZG1XV1xJ4hIr3fEiKvWO1Fgo-U/view?usp=drive_web&authuser=0

Дай відповіді на запитання вправи 17 на с.37

13.                       Попрацюй із тлумачним словничком на с.37. Скористайся

ВІДЕО «Тлумачний словничок»

https://drive.google.com/file/d/1Iba5aYT5Uc01iJfrB1e525algTd0QbFO/view?usp=drive_web&authuser=0

14.                       Прочитай уривок казки Івана Франка «Фарбований Лис» на с.38 – 39.

АУДІО «Завдання 20 с.38 -39»

https://drive.google.com/file/d/1J8R03wqahDIVrQReTqcv4V0Mv1r73fsX/view?usp=drive_web&authuser=0

15.                       Виконай завдання Питайлика у вправі 22 на с. 40

Перевір себе, скориставшись фрагментом тексту складеного плану.

 Жив собі в однім лісі хитрий Лис Микита. Він у білий день вибирався на полювання. Лис Микита похвалявся перед товаришами. Лис Микита набрався відваги й скочив на вулицю. Назустріч біжить Пес, надбігає другий.

Перекажи прочитаний уривок твору за цим складеним планом.

16.                       Переглянь фрагмент мультфільму

ВІДЕО «Завдання 22 с.40»

https://drive.google.com/file/d/1jkSsiLANLWYCpReY-dclb6CQxOrCJYBC/view?usp=drive_web&authuser=0

Виконай вправи, запропоновані у цьому завданні.

 

Домашнє завдання. Зошит для домашніх завдань. Українська мова. Ччитання. Частина 7. Уроки 11 – 12. С.13 – 14.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...