четвер, 15 лютого 2018 р.

Практикум - математика

ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА

Використовуючи парну чи групову роботу на уроках математики та навчання грамоти педагог вирішує два професійні завдання:
 - допомогти дітям засвоїти новий предметний зміст;
-        навчити особливим способам взаємодії в ході засвоєння цього змісту;
Необхідність об’єднання в групи може бути викликана різними причинами:
-        коли завдання не може бути вирішено індивідуально;
-        коли спільне обговорення значно прискорює процес пошуку;
-        коли потрібно виконати великий обсяг роботи і є можливість розподілу операцій між членами групи;
Існують три різновиди організації групової роботи:
-        кооперативно-індивідуальний («Вулик»);
-        кооперативний, коли кожний член групи виконує частину завдання, яка є основою для роботи іншого члена групи («Естафета»);
-        мікродискусія, тобто спільне обговорення членами групи проблеми, яка виникла («Учнівська рада»)
Обов’язкові етапи організації й проведення групової роботи:
1.   Визначення вчителем завдання
2.   Утворення груп, розподіл функцій за інструкцією вчителя
3.   Виконання завдання
4.   Подання результатів для загально класного обговорення
5.   Міжгруповий діалог (обговорення того, як міркувала кожна група)
6.   Підведення підсумків
Зможете побачити на наступний раз на уроках навчання грамоти
                        Сказати за простий олівець, креслення від руки, як розсаджую дітей

На уроках математики рекомендовано наступні завдання підручника для парної роботи. (А.М.Захарова «Математика. 1 клас. Частина 1» Харків – Москва. Розвиваюче навчання, 2008)
№4 – із предметами, що лежать на парті;
№9 – один учень із пари малює й заштриховує першу смужку. Коли він виконав, то другий учень працює із другою смужкою. Бажано працювати з одним підручником, поклавши його посередині.
№10, №15, №16, №№32, №35, №37
                КОМПЛЕКТ РОЗДАВАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ
Завдання для роботи в групах із 4 учнів
№36 – три учні розподіляють між собою зображені на малюнку іграшки й малюють кожний по черзі відповідну смужку. Четвертий учень-контролер. Він ставить біля кожної смужки знаки «+» чи «-».

На наступному засіданні я покажу, як це робити на уроках навчання грамоти та як застосувати на уроці настільну розви

Немає коментарів:

Дописати коментар

Діяльнісний підхід НУШ