Незалежний науково-методичний центр “Розвиваюче навчання”
ПОУРОЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
УКРАЇНСЬКА МОВА
(СИСТЕМА РН)
(Автори програми Старагіна
І.П., Перепелицина О.А., Сосницька Н.П.)
2 клас 2 півріччя
(3 год. на тиждень, 57 год.)
№
|
Тема уроку
|
Матеріал до уроку
|
ІV.
Перевірка орфограм за допомогою зміни слова (продовження)
|
||
1
|
Перевірка орфограм слабких позицій за допомогою зміни слова. Узагальнення
|
"Укр. мова", ч. 3,
впр. 38 - 40,
д.з. впр.
41
|
2
|
Перевірка орфограм слабких позицій за допомогою зміни слова
|
"Укр. мова", ч. 3,
впр. 42 - 45,
д.з. впр.
46
|
3
|
Перевірка орфограм слабких позицій відомими способами (за допомогою зміни
слова та за словником)
|
"Укр. мова", ч. 3,
впр. 47 - 49,
д.з. впр.
50
|
4
|
Перевірка орфограм слабких позицій відомими
способами (за допомогою зміни слова та за словником)
|
"Укр. мова", ч. 3,
впр. 51, 52,
д.з. впр.
53
|
5
|
Р.М. «Яку я буду брати участь у підготовці
вистави для першокласників?» (письмова робота)
!!! До уваги вчителя: низка репетицій, генеральна репетиція вистави та сама вистава для першокласників за казкою
«Усі нетямущі» проводяться за рахунок позаурочного часу
|
«Дівчинка Христина…», ч.1, заняття 14, с. 70; заняття 15, с. 72
|
6
|
Перевірка орфограм слабких позицій відомими способами (за допомогою зміни
слова та за словником)
|
"Укр. мова", ч. 3,
впр. 54, 56, 57,
д.з. впр.
56
|
7
|
Перевірка орфограм слабких позицій відомими способами (за допомогою зміни
слова та за словником)
|
"Укр. мова", ч. 3,
впр. 58, 59 ,
д.з. впр. 60, 61
|
8
|
Перевірка орфограм слабких позицій відомими
способами (за допомогою зміни слова та за словником)
|
"Укр. мова", ч. 3,
впр. 62,
д.з. впр. 63
|
9
|
Перевірка орфограм слабких позицій відомими способами (за допомогою зміни
слова та за словником)
|
"Укр. мова", ч. 3,
впр.64, 65,
д.з. впр. 66
|
10
|
Р.М. Учимося відповідати на листи (відповідь на листи першокласників із
враженнями про виставу «Усі нетямущі»)
|
«Дівчинка Христина…», ч.1, заняття 16, с. 73
|
11
|
Завдання з самооцінювання
|
"Зошит
з самооцінювання"
Картка з само-оцінювання № 5
|
12, 13
|
Резерв
|
|
ІV.
Основа та закінчення слова
|
||
14
|
Основа та закінчення слова. Зміна слова як спосіб визначення закінчення
слова
|
"Укр. мова", ч. 3,
с. 33, впр. 67 - 70,
д.з. впр. 71
|
15
|
Зміна слова як спосіб визначення закінчення і основи слова
|
"Укр.
мова", ч. 3,
впр. 72 - 74,
д.з. впр. 75
|
16
|
Р.М. Пишемо сценарій (індивідуальна письмова робота)
|
«Дівчинка Христина…», ч.2, заняття 17, с. 3
|
17
|
Нульове закінчення
|
"Укр.
мова", ч. 3,
впр. 76 - 79,
д.з. впр. 80
|
18
|
Особливості вимови звуків у закінченнях слів-назв предметів. Відсутність орфограм
у закінченнях слів-назв предметів
|
"Укр.
мова", ч. 3,
впр. 81 - 86,
д.з. впр. 87
|
19
|
Зміни слів-назв ознак
|
"Укр.
мова", ч. 3,
впр. 88 - 91,
д.з. впр. 92
|
20
|
Особливості вимови звуків у закінченнях слів-назв ознак. Відсутність
орфограм у закінченнях слів-назв ознак
|
"Укр. мова", ч. 3,
впр. 93 - 96,
д.з. впр. 97
|
21
|
Р.М. Розробка серії малюнків до казки «Терем мухи»
|
«Дівчинка Христина…», ч.2, заняття 18, с. 9
|
22
|
Зміни слів-назв дій
|
"Укр. мова", ч. 3,
впр. 98 - 101,
д.з. впр. 102
|
23
|
Наявність орфограм у закінченнях слів-назв дій
|
"Укр.
мова", ч. 3,
впр. 103 - 106,
д.з. впр. 107
|
24
|
Систематизація способів позначення звуків буквами
|
"Укр.
мова", ч. 3,
впр. 108 - 111,
д.з. впр. 112
|
25
|
Форми слова та різні слова
|
"Укр.
мова", ч. 3,
впр. 113 - 115,
д.з. впр. 116
|
26
|
Р.М. Побудова тексту на основі
драматизації
|
«Дівчинка Христина…», ч.2, заняття 19, с. 11
|
27
|
Вправляння у використанні відомих способів
позначення звуків буквами
|
"Укр. мова", ч. 3,
впр. 117 - 120,
д.з. впр.121
|
28
|
Вправляння у використанні відомих способів
позначення звуків буквами
|
"Укр. мова", ч. 3,
впр. 122, 123,
д.з. впр. 124
|
29
|
Завдання для самооцінювання
|
"Зошит
з самооцінювання"
Картка з само-оцінювання № 6
|
30, 31
|
Резерв
|
|
32
|
Р.М. Структура тексту-оповідання (зачин, основна частина, кінцівка)
|
«Дівчинка Христина…», ч.2, заняття 20, с. 15
|
VI. Споріднені слова
|
||
33
|
Поняття про споріднені слова
|
"Укр. мова", ч. 4,
с. 3, впр. 1 - 3 ,
д.з. впр. 4
|
34
|
Споріднені слова та форми того самого слова
|
"Укр. мова", ч. 4,
впр. 5 - 8,
д.з. впр. 9
|
35
|
Споріднені слова та синоніми
|
"Укр. мова", ч. 4,
впр. 10 - 14,
д.з. впр. 15
|
36
|
Поняття про корінь слова
|
"Укр. мова", ч. 4,
впр. 16 - 18,
д.з. впр. 19
|
37
|
Р.М. Побудова тексту на основі драматизації
|
«Дівчинка Христина…», ч.2, заняття 21, с. 20
|
38
|
Позиційне чергування в коренях споріднених слів. Перевірка орфограм
слабкої позиції звука в корені за допомогою споріднених слів
|
"Укр. мова", ч. 4,
впр. 20 - 23,
д.з. впр. 24
|
39
|
Перевірка орфограм слабкої позиції звука в корені за допомогою
споріднених слів
|
"Укр. мова", ч. 4,
впр. 25 - 28,
д.з. впр. 29
|
40
|
Перевірка орфограм слабкої позиції звука в корені за допомогою споріднених слів
|
"Укр. мова", ч. 4,
впр. 30 - 32,
д.з. впр. 33
|
42
|
Споріднені слова та омоніми
|
"Укр. мова", ч. 4,
впр. 34 - 36 ,
д.з. впр. 37
|
43
|
Р.М. Побудова тексту на основі драматизації (продовження)
|
«Дівчинка Христина…», ч.2, заняття 22, с. 23
|
44
|
Систематизація способів позначення звуків буквами
|
"Укр. мова", ч. 4,
впр. 38 - 40,
д.з. впр. 41
|
45
|
Перевірка орфограм відомими способами в процесі письма
|
"Укр. мова", ч. 4,
впр. 42, 43,
д.з. впр. 44
|
46
|
Завдання з самооцінювання
|
"Зошит
з самооцінювання"
Картка з само-оцінювання № 7
|
47, 48
|
Резерв
|
|
49
|
Р.М. Зачин і кінцівка казки «Терем мухи»
|
«Дівчинка Христина…», ч.2, заняття 23, с. 25
|
VII. Повторення вивченого в 2 класі
|
||
50
|
Зміни слів-назв предметів, слів-назв дій, слів-назв ознак
|
"Укр. мова", ч. 4,
с. 25, впр. 45 - 48
д.з. впр. 49
|
51
|
Частини слова: основа слова, закінчення, корінь
|
"Укр. мова", ч. 4,
впр. 50 - 54 ,
д.з. впр. 55
|
52
|
Закони української літературної вимови
|
"Укр. мова", ч. 4,
впр. 56 - 59,
д.з. впр. 60
|
53
|
Р.М. «Яку я буду брати участь у підготовці вистави для першокласників?»
(письмова робота)
!!! До уваги вчителя: низка репетицій, генеральна репетиція вистави та сама вистава
для першокласників проводяться за рахунок позаурочного часу
|
«Дівчинка Христина…», ч.2, заняття 24 – 27, с.30-35
|
54
|
Позначення звуків буквами на письмі
|
"Укр. мова", ч. 4,
впр. 61 - 64,
д.з. впр. 65, 66
|
55
|
Перевірка орфограм відомими способами в процесі письма
|
"Укр. мова", ч. 4,
впр. 67, 68,
д.з. впр. 69
|
56
|
Діагностична робота.
|
|
57
|
Аналіз діагностичної роботи
|
|
1Уроки української мови
проводяться за навчальним посібником О.А.Перепелициної, І.П.Старагіної "Українська мова 2 клас. Частини 1 - 4".
- ННМЦ "Розвивальне навчання". - Харків, 2014.
Уроки розвитку мовлення проводяться за методичним посібником
Старагіної І.П., Чеснокової О.Г., Скоркіної Л.П., Шаульскої О.С. «Дівчинка Христина, черв’ячок, балагжа та
інші: 27 ігрових занять з розвитку мовлення в 2 класі». - ННМЦ "Розвивальне
навчання". - Харків, 2013.
Уроки з самооцінювання проводяться за навчальним
посібником "Зошит з самооцінювання", - ННМЦ "Розвивальне
навчання". - Харків, 2014.
Посібники розроблені за програмою з української мови (система розвивального
навчання Ельконіна - Давидова) для початкових класів загальноосвітніх шкіл
авторів І.П.Старагіної,
О.А.Перепелициної, Н.П.Сосницької.
.
Немає коментарів:
Дописати коментар