середа, 28 вересня 2016 р.

Власні здобутки



Урок: математика
Дата: грудень
Вчитель – Круглик Світлана Миколаївна, вчитель вищої категорії
Проблема:«Інтегративний підхід до формування  в учнів здоров’язберігаючої компетентності в умовах комунікаційного середовища»
Тема. Геометричні тіла та їх назви. Розв’язування задач на рух (1-й урок)
Календарно – тематичний час на вивчення теми: 2 уроки
Мета.
Навчальна. Ознайомити з назвами геометричних тіл, вчити порівнювати геометричні тіла та плоскі геометричні фігури,здійснюючи зв’язок із навколишньою дійсністю;проаналізувати значення виразів, складених за даною умовою задачі.
Виховна. Виховувати товариськість, взаємоповагу  при роботі в групі.
Розвивальна. Розвивати логічне мислення, спостережливість, пам’ять
За проблемою.
Формувати ключову компетентність «уміння вчитися» за системою розвивального навчання Ельконіна – Давидова , відтворюючи наскрізні дії, у процесі будування яких виявляється відтворення величини.
Сприяти формуванню здоров’язберігаючої компетентності шляхом інтегративного впливу (способи зняття втоми – «Основи здоров’я»; застосування  способів підтримання позитивної психологічної атмосфери під час роботи в групі – «Фізична культура»; дотримання правильної постави під час роботи за партою – поради медичної сестри) на вихованців, попереджати перевантаження роботою із застосуванням мультимедійних засобів (шляхом розташування проекційного екрана на належній відстані: не ближче 50 см до першої парти, унормованості часу при роботі з ІКТ: не більше 15 хвилин на уроці,  відповідності розмірів зображення на екрані відстані, на якій розташовано парти: на весь екран).
Провідна технологія: технологія розвивального навчання Ельконіна - Давидова
Обладнання, матеріали: проекційний екран, проектор,  педагогічний програмний засіб  освітньої галузі «Математика»; схема до задачі на рух, картки з умовою задачі для колективної роботи, картки для перевірки знань; підручники, зошити.
Тип уроку – комбінований
Тривалість уроку – 40 хвилин
                                                                   Хід уроку
І. Організаційний момент
Вправа на психологічне налаштування учнів на урок
ІІ. Перевірка домашнього завдання
·        Прочитай знайдені величини із вправи № 406
·        Пояснити розв’язання задачі № 407
·        Завдання на картках (учні у групі «Вулик»)
«Вулик»: є найбільш доречним  способом дії, коли учні вже опанували його на достатньому рівні, щоб самостійно його використовувати. Але, беручи до уваги той факт, що найбільш складним для учнів є самоконтроль та самооцінка, групова робота за типом «Вулик» дозволяє учням саме після самостійного виконання свого завдання (виконавчий етап) в повному обсязі обговорити результати роботи з однокласниками і в разі необхідності внести уточнення, виправити помилки тощо.



Правила роботи учнів у групі «Вулик»:
§  розподіліть завдання між членами групи;
§  уважно, швидко, старанно виконайте кожен своє завдання;
§  перевірте правильність виконання завдання кожним учасником групи;
§  дайте сигнал про закінчення роботи групи.
ІІІ. Актуалізація раніше набутих знань
·        Назвати величини, що показані на картці, розповісти, як знайти цю величину обчисленням (s  v  t);
·        Яку величину можна знайти за цією схемою?(робота за таблицею відповідності величин);
·        Обчислити способом округлення:
26 + 29, 49 – 16
·        Як помножити число на 10, 100, 1000?
ІV.Повідомлення теми та мети уроку, що налаштовує на визначення мотивації навчальної діяльності
 - Пригадайте назву розділу, над яким ми працюємо. Прочитайте тему уроку.
 - Отже, сьогодні ми  ознайомимося з поняттям «геометричні тіла», навчимося порівнювати їх з геометричними фігурами, продовжимо роботу над задачами на рух. А ви спробуєте визначити, де ці знання вам можуть знадобитися у житті.
- Запишіть у зошиті дату, тему, каліграфію
V. Вивчення нового матеріалу
1.Робота з мультимедійною програмою
1.2Підготовчі вправи  (пригадування плоских геометричних фігур)
1.3Перетворення плоских геометричних фігур на об’ємні тіла
1.4Первинне закріплення
- З яких геометричних фігур  і тіл складаються будиночки?
- Які предмети  мають форму кулі?
1.5Розвиток математичних знань
                                              Динамічна пауза
                                    Розв’язування простої задачі на рух
Відстань між населеними пунктами становить 16 км, її можна подолати за 2 години. Скільки часу потрібно для цього?
V = s : t, 16 : 2 = 8 год
Вправа «Спіймай на гачок»( Що  записано   з помилкою? Години – скорочено з крапкою)
                                               Вправи для очей
                           Розв’язування складної задачі на рух
Два потяги вирушили назустріч один одному. Швидкість першого – 54 км/год, швидкість другого – 56 км/год. Зустрілися вони через 8 годин. Яка відстань між населеними пунктами?
·        Робота за схемою
·        Складання  алгоритму розв’язування задачі
-         Як знайти, яку відстань пройшов до зустрічі І потяг?(54 х 8);
-         Як знайти, яку відстань пройшов до зустрічі ІІ потяг?(56 х8);
-         Яка відстань між населеними пунктами? (додати отримані відстані)
·        Робота в групах. Самостійний запис розв’язання задачі у зошитах
1)54х8=432(км) – пройшов до зустрічі І потяг;
2)56х8= 448(км) – пройшов до зустрічі ІІ потяг;
3)432+448=880(км) – відстань між населеними пунктами.
Відповідь: 880 км – відстань між населеним пунктами
Динамічна пауза
VІ. Закріплення вивченого з визначенням мотивації опрацьованого матеріалу
1.Робота з підручником
1.1Обчислення прикладів №409(усно)
1.2Пояснення виразів до задачі №415 із послідовним записом
75:3  - швидкість, з якою рухалася карета бруківкою;
(75 – 21):3 – швидкість ґрунтовою дорогою;
75+ (75 – 21) – вся відстань;
75:3 – (75 – 21):3 – на скільки більша або менша відстань між ґрунтовою дорогою та бруківкою
1.3 Співставлення плоских геометричних фігур та геометричних тіл(№411)
1.4Виявлення плоских фігур та геометричних тіл у навколишньому середовищі, розпізнавання їх у гіпсових фігурах
1.5Мотивація опрацьованого матеріалу
VІІ. Підсумок. Оцінювання. Домашнє завдання(№413, 410)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...