Проблема. Реалізація розвивального принципу навчання на
уроках математики та української мови
в початкових класах
Дата
|
Зміст роботи
|
29.11.2016
|
Тема. Розвиток математичного мислення
Теоретична частина
1. Психолого – педагогічні
основи системи РН Ельконіна – Давидова. Навчання та розвиток за розвивальною
технологією.
2. Особливості побудови
підручників з математики.
Презентація досвіду
1.
Гурткова робота в системі РН як підсилювальний чинник у
здобуванні знань. Перегляд фрагменту
заняття гуртка «Планета міркувань»
Практична частина
1. Обговорення
переглянутого фрагменту заняття гуртка «Планета міркувань»
2. Системи числення.
Практичне виконання вправ розвивального характеру за підручником з математики
для 3 класу.
|
20.12.2016
|
Тема. Розвиток комунікативних здібностей на уроках української мови
Теоретична частина
1. Формування
комунікативної компетентності учнів як умова соціалізації та самовдосконалення. Значення парно – групової роботи для соціалізації
учнів.
2. Особливості побудови
Букваря та підручників з української
мови.
Презентація досвіду
1.
Перегляд уроку розвитку зв′язного мовлення у 4 класі.
Складання письмової розповіді на основі театралізації.
Практична частина
1. Обговорення
переглянутого уроку з української мови.
2. Робота із зошитами
самооцінювання для 4 класу.
|
21.02.2017
|
Тема. Розвивальне навчання – основа інтелектуального розвитку дітей
Теоретична частина
1. Впровадження
розвивального навчання як одна із форм компетентнісного оволодіння знаннями.
2. Зв′язок уроків української
мови, математики та гурткової роботи.
Презентація досвіду.
1.
Перегляд
бінарного уроку (українська мова,
математика).
Практична частина
1. Обговорення
переглянутого уроку.
2. Практичні вправи на
доведення формулювань. Решето Ератосфена. Задача Дідони.
|
11.04.2017
|
Тема. Роль співпраці вчителя, що працює за системою розвивального
навчання, і вихователя ДНЗ (на базі ДНЗ «Вербиченька)
Теоретична частина
1. Спецкурс «Введення у
шкільне життя». Застосування
розвивального принципу навчання у різновіковій групі ДНЗ.
2. Робота творчої групи
(вчитель початкових класів, психолог, вихователь ДНЗ) як умова успішної
соціалізації першокласників до адаптації у школі
Презентація досвіду
1. Перегляд інтегрованого відеозаняття з навчання
грамоти у різновіковій групі ДНЗ «Вербиченька»
2. Перегляд заняття
з математики у різновіковій групі
ДНЗ «Вербиченька»
Практична частина
1. Обговорення
переглянутого відеозаняття.
2. Практичні вправи з
паличками Кьюїзенера.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар