субота, 6 лютого 2016 р.

Аналіз мовної теми


Аналіз контрольної роботи (мовної теми), проведеної 5 лютого 2016 року у 3 класі
Контрольна робота (мовна тема) проведена 5 лютого 2016 року. Передбачала перевірку  вмінь застосовувати вивчені правила визначення лексичного значення слова. Роботу виконували всі 8 учнів.
Завдання роботи розподілено на 2 варіанти.
Мовна тема «Лексичне значення слова»
І варіант
1.Записати слова. Визначити значущі частини в словах.
 Дощити, дощ, дощовик, дощовий, задощити, дощик.
2.Погрупувати і записати  словосполучення  у дві колонки: з прямим значенням та переносним значенням
Кришталева ваза,  золота прикраса,  ллється пісня,  холодний погляд, гарячий суп, гарячий парубок.
3. Дібрати  до поданих слів синоніми. Записати пари слів.
Стежка - …, фотографія - …, сукня – …
4.З кожним словом скласти  і записати  по два речення так, щоб у кожній парі речень  слова -  омоніми мали різне лексичне значення.
Коса. Лисички.
Мовна тема «Лексичне значення слова»
ІІ варіант
1.Записати слова. Визначити значущі частини в словах.
 Лісовий, лісок, лісами, лісах, підлісок, проліски.
2.Погрупувати і записати  словосполучення  у дві колонки: з прямим значенням та переносним значенням
 Твердий характер,  лити воду, золоті руки, кипить робота, цупкий  папір, старий чоловік.
3. Дібрати  до поданих слів синоніми. Записати пари слів.
Гелікоптер - …, крижаний - …, колодязь - …
4.З кожним словом скласти  і записати  по два речення так, щоб у кожній парі речень  слова -  омоніми мали різне лексичне значення.
Півник. Лютий.
Отримані результати:
Високий рівень – 1 учень
Достатній рівень – 5 учнів
Середній рівень – 2 учні
Типові помилки:
-          виділення суфіксів у словах – назвах (іменниках), ототожнення їх із закінченнями;
-          неточний розподіл словосполучень з прямим і переносним значенням (гарячий парубок, кришталева ваза);
-          введення багатозначних слів у речення з розмежуванням різних лексичних значень
Причини допущених помилок:
-           недостатній лексичний запас, обмежене коло додаткового читання;
-          неуважність під час виконання роботи;
-          тривала відсутність учня в школі по хворобі
Корекційна робота:
-          рекомендувати індивідуальні вправи для збагачення лексичного запасу учням;
-          провести аналіз результатів мовної теми та роботу над помилками;
-          індивідуальна робота з учнями, що справились на середній рівень




Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...