Аналіз контрольної роботи
(мовної теми), проведеної 5 лютого 2016 року у 3 класі
Контрольна
робота (мовна тема) проведена 5 лютого 2016 року. Передбачала перевірку вмінь застосовувати вивчені правила
визначення лексичного значення слова. Роботу виконували всі 8 учнів.
Завдання
роботи розподілено на 2 варіанти.
Мовна тема «Лексичне значення
слова»
І варіант
1.Записати слова.
Визначити значущі частини в словах.
Дощити, дощ, дощовик, дощовий,
задощити, дощик.
2.Погрупувати і
записати словосполучення у дві колонки: з прямим значенням та
переносним значенням
Кришталева ваза, золота
прикраса, ллється пісня, холодний погляд, гарячий суп, гарячий
парубок.
3. Дібрати до поданих слів синоніми. Записати пари слів.
Стежка - …, фотографія - …, сукня – …
4.З кожним словом
скласти і записати по два речення так, щоб у кожній парі
речень слова - омоніми мали різне лексичне значення.
Коса. Лисички.
Мовна тема «Лексичне
значення слова»
ІІ варіант
1.Записати слова.
Визначити значущі частини в словах.
Лісовий, лісок, лісами, лісах,
підлісок, проліски.
2.Погрупувати і
записати словосполучення у дві колонки: з прямим значенням та
переносним значенням
Твердий характер, лити воду, золоті руки, кипить
робота, цупкий папір, старий
чоловік.
3. Дібрати до поданих слів синоніми. Записати пари слів.
Гелікоптер - …, крижаний - …, колодязь - …
4.З кожним словом
скласти і записати по два речення так, щоб у кожній парі
речень слова - омоніми мали різне лексичне значення.
Півник. Лютий.
Отримані результати:
Високий рівень – 1 учень
Достатній рівень – 5 учнів
Середній рівень – 2 учні
Типові помилки:
-
виділення суфіксів у словах – назвах (іменниках),
ототожнення їх із закінченнями;
-
неточний розподіл словосполучень з прямим і переносним
значенням (гарячий парубок, кришталева ваза);
-
введення багатозначних слів у речення з розмежуванням
різних лексичних значень
Причини допущених помилок:
-
недостатній
лексичний запас, обмежене коло додаткового читання;
-
неуважність під час виконання роботи;
-
тривала відсутність учня в школі по хворобі
Корекційна робота:
-
рекомендувати індивідуальні вправи для збагачення
лексичного запасу учням;
-
провести аналіз результатів мовної теми та роботу над
помилками;
-
індивідуальна робота з учнями, що справились на середній
рівень
Немає коментарів:
Дописати коментар