четвер, 7 січня 2016 р.

контрольна робота (матем.) 14 січня


І варіант
1.       Обчисли усно і запиши
36 х 5 =
36 х 50 =
36 х 25 =
2.       Придумай і запиши в окремі стовпчики по п’ять трицифрових чисел, які без остачі  діляться на 2, 3, 4
3.       Упиши до пропущених розрядів такі цифри, щоб отримане число ділилося на 2:
1 ? 8  ? 3 ?
4.       Розв’яжи задачу
Гноми принесли Білосніжці саджанці диковинних квітів для клумби.  Якщо вона посадить ці квіти по 3 в кожному рядку, то залишуться 2 саджанці. Якщо посадить по 5, то 4 саджанці залишуться. А якщо посадить по 4 квітки в рядку, то зайвих квітів не залишиться. Скільки саджанців принесли гноми, якщо відомо, що їх менше за 50?
ІІ варіант
      1.Обчисли усно і запиши відповідь
84     х 5 =
84 х50 =
     84 х  25 =
2.Придумай і запиши в окремі стовпчики по п’ять трицифрових чисел, які без остачі  діляться на 5,6,9
      3.Упиши до пропущених розрядів такі цифри, щоб отримане число ділилося на 5:
123?3?   
4.Розв’яжи задачу
З кінцевої зупинки одночасно від’їхало 2 автобуси. Один з них повертається зі свого маршруту через 2 години. У іншого маршрут довший, тому він повертається через 3 години. Через скільки часу обидва водії знову зустрінуться на кінцевій зупинці?
           Метою перевірної роботи було – перевірка застосування раціональних прийомів і способів  усних  обчислень, використання в усних розрахунках ознак подільності.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...