четвер, 5 листопада 2015 р.

Життєві цінності очима третьокласників

                        Родина - людська цінність
На світі є багато цінних речей. Серед них - твоя родина, твоя країна, твій дім. І скрізь тебе оточують рідні люди, які живуть навколо нас. Жити з ними затишно і комфортно. І страшно уявити, що цих людей може не стати. Без них, здається, я б не прожила жодного дня. Тому найціннішим вважаю свою родину. (Скорупич Анастасія)
                                             Життя - людська цінність
Часто задаю собі питання: що найцінніше для мене? Гроші, друзі, іграшки, навчання, шоколад? Переокнан, що ні. Зараз для мене важливо, що я дихаю, що відчуваю, що бачу світ, чую музику. І все це - моє життя. Воно для мене найцінніше. Любіть життя і шануйте близьких людей! (Васяніна Каріна


                        Час - людська цінність
Кожна хвилина - неповторна, кожен прожитий день не можна повернути. Не можна повернути приємних миттєвостей. Не можна повернути близьку людину, яка померла. Час не можна відкласти при всьому своєму бажанні. І ні сила, ні влад цьому не допоможуть. Час біжить невпинно. З різною швидкістю, без зупинки і ніколи не повертається назад. Тому час - найцінніший. Потрібно цінувати кожен прожитий день. (Галуган Юлія)


                        Батьки - людська цінність
На мою думку, найцінніше у світі - це батьки. Вони біля нас змалку. Захищають, дають усе потрібне. І ніколи не зрадять. Тільки батькам можна довіряти всі свої таємниці. Бережіть своїх батьків! (Шульга Ангеліна)


Немає коментарів:

Дописати коментар

  24 травня, 2023 . Дистанційне навчання. 3 клас   1 урок – математика (о 8.30)   2 урок – 5 уроки – працюємо самостійно.   За...