понеділок, 11 квітня 2022 р.

Урок. Математика Дата: 11.04.2022 Тема. Нумерація трицифрових чисел. Таблиця множення числа 8. Задачі на кратне порівняння чисел. Прямокутник.

 

Математика. Частина 8  Урок 3. С.11 – 15

План роботи над матеріалом

1.     Прочитай у таблиці (с.11) числа від 791 до 850 в прямому порядку і від

821 до 840 – у зворотному.

Порахуй, скільки чисел стоїть між числами 811 і 820).

2.     Відтвори з пам’яті інформацію у №3 на с.11.

АУДІО 3.3

https://drive.google.com/file/d/16IYFKE559YtxBWa293xa1QoYt01j-DuA/view?usp=drive_web&authuser=0

Виконай завдання. Перевір свою роботу.

800 + 20 = 820

Попередні: 818, 819; наступні: 821,822,823.

3.     Порівняй числа у №4 на с.11. Перевір свою роботу.

3 дес. 8 од.  <  3 сот. 8 од.

38   <   308

 

4 сот. 5 од.    >  4 дес. 9 од.

405   >  49

 

8 сот. 2 дес.  >  8 дес. 7 од.

820  >  87

4.     Пергелянь презентацію. Відтвори з пам’яті.

ВІДЕО 3.5

https://drive.google.com/file/d/132SMy9eiDkJeHIxS2Ye6MPixeZFOZZUW/view?usp=drive_web&authuser=0

Виконай № 5 на с.11 у робочому зошиті.

Зразок.

     4 грн  50к.           450

+   5 грн    .       +  505

     9 грн   55к.          955

 

5.     Пригадай таблицю множення числа 8.

ВІДЕО 3.6

https://drive.google.com/file/d/1GGAGQRefMDctIFjP49BSlkOEqrKwLxrI/view?usp=drive_web&authuser=0

Виконай № 6 на с.112.

Пригадай пісню про таблицю множення числа 8.

ВІДЕО 3.6.1

https://drive.google.com/file/d/11uhpGJhAu3siNrbW1OBL4sgDnLzznbW6/view?usp=drive_web&authuser=0

6.     Виконай №7 на с.12.

7.     У завданні 8 на с.12 заповни пропуски.

АУДІО 3.8

https://drive.google.com/file/d/1lf0WiUpYeGVI-5phRi0rmWVUEoEAiWwp/view?usp=drive_web&authuser=0

Виконай завдання з ромбиком.

8.     Виконай №9 на с.12.

Пригадай переставний закон множення.

Від перестановки множників добуток не змінюється.

9.     У № 12 на с. 13 пригадай інформацію в рамочці та розв’яжи задачу.

АУДІО 3.12

https://drive.google.com/file/d/1SdLkAwn9Pcn_uQ3pmfHeK-o90RSvad6g/view?usp=drive_web&authuser=0

10.                      Віднови свої знання про прямокутник у №13 на с.13.

Виконай завдання.

11.                      Позмагайся у великих перегонах га с.14.

Домашнє завдання. С.15

№ 1 (ІІ)

1.     А.  2.В.   3.В.

№ 1 (ІІІ)

8 : 2 = 4 – у 4 рази;

50 : 5 = 10 – у 10 разів.



№ 3

DF = BC = 10 см

DB = FC = 2см

Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...