понеділок, 11 квітня 2022 р.

Уроки. Українська мова Дата: 11.04

 

Тема. Міркування за оповіданням Василя Сухомлинського «Кінь утік». Іван Франко, казка «Фарбований Лис»

Українська мова. Читання. Частина 7. С. 54 – 60.

Зошит для домашніх завдань з української мови, читання. Частина 7. С. 20

План опрацювання матеріалу

Українська мова

1.     Налаштуйся на роботу за допомогою афірмацій.

ВІДЕО 17.1

https://drive.google.com/file/d/1m0XLCPh91ODI9ahqD9lmSR570f5ZP9l2/view?usp=drive_web&authuser=0

2.     У вправі 4 на с.54 пригадай все про текст – міркування.

АУДІО 17.4.1

https://drive.google.com/file/d/1z_wp1wyx9Jq_a3752qLKWVVSe2t1ZdtC/view?usp=drive_web&authuser=0

Виконай завдання.

3.     Прочитай оповідання Василя Сухомлинського «Кінь утік» у вправі 6 на

с.55 разом з диктором.

АУДІО 17.6

https://drive.google.com/file/d/1chwqv401Yn1XaPqsYIEjmFA8Y1ol6enw/view?usp=drive_web&authuser=0

Дай відповіді на запитання у вправі 8 на с.55.

4.     Вправа 10 на с.56.Спробуй продовжити текст – міркування. Запиши

після тези свій аргумент і як слід учинити Віталикові.

Читання

5.     Прочитай інформацію про І. Франка у вправі 12 на с. 57 разом з

диктором.

АУДІО 17.12

6.     Прочитай інформацію в рамочці завдання 15 на с.57.

Переглянь буктрейлер про казки І.Франка, що увійшли до збірки «коли ще звірі говорили».

7.     Попрацюй із тлумачним словничком у вправі 18 на с.58.

ВІДЕО 17.18

https://drive.google.com/file/d/1ea9TKND4XH2UwTXXM7uf4Th6JvGRUrm5/view?usp=drive_web&authuser=0

8.     Прочитай уривок казки І. Франка «Фарбований Лис» на с.58 – 59 разом

з диктором.

АУДІО 17.19

https://drive.google.com/file/d/1y23kPiMsJ2Dxw57jiA5sEzZlGlN876Nc/view?usp=drive_web&authuser=0

Зверни увагу: під час читання тексту диктор влаштовує дві пастки.

9.     Спробуй дати відповіді на запитання у вправі 21 на с.60.

Переглянь фрагмент мультфільму

ВІДЕО  17.21.2

https://drive.google.com/file/d/1bJT7YM0RWVb_gfygSTvSuCCha72Ey5jJ/view?usp=drive_web&authuser=0

Домашнє завдання. Виконай завдання із читання у зошиті для домашніх завдань на с.20.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...