Математика. Частина 8. Урок 1. С.1 – 5,
63. Математичний тренажер. Частина 8. С.1
План роботи над матеріалом
1.
Прочитай числа,
вміщені у таблиці чисел, на с. 1.
Виконай №1
на с.1.
2.
Попрацюй над № 2 на
с.1.
Було число – 740. Стало – 70.
(740 – 70 = 740 – (40 +30) = (740 – 40) – 30 = 700 – 30 = 670.
Число зменшилося на 670.)
3.
Виконай № 3 на с.
1.
(1 десяток (1 дес.) = 10 одиниць 10 (од.)
1 сотня (1 сот.) = 10 десятків (10 дес.)
1 стоня (1 сот.) = 100 одиниць (10 дес.)
Перевір себе, переглянувши
презентацію.
ВІДЕО 1.3.1
https://drive.google.com/file/d/1DsDuR8GaKVH0_ArOE9ditMBtdOuNzYWC/view?usp=drive_web&authuser=0
Запиши числа в порядку
зростання самостійно.
4.
Сьогодні ми
розглянемо, як треба письмово додавати іменовані
одиниці. Для цього існує два
способи запису.
І. Пишемо у стовпчик, не
пропускаючи клітинки вниз, числа під числами, а назви іменованих одиниць під
назвами. Зліва на перетині іменованих чисел ставимо знак.
ІІ. Переводимо іменовані числа
у прості і додаємо, як це робили при додаванні у стовпчик.
Уважно розглянь приклади запису
у №4 на с.1.
Зверни увагу, як скорочують
одиниці вартості: ГРН(гривні) К.(копійки)
5.
Виконай №4 на с.1
4грн50к. 450
+ 2грн10к. + 210
6грн60к. 660
Відповідь: 6грн 60к.
2грн10к. 210
+ 5грн55к. +555
7грн65к. 765
Відповідь: 7 грн 65 к.
6.
Вивчи таблицю
множення числа 8 у №5 на с.2.Розкажи її батькам.
7.
Вивчи пісню про
таблицю множення числа 8. Проспівай.
ВІДЕО 1.5.1
https://drive.google.com/file/d/1tk69FXc53qwmbLxaX7GJAZStg_HgOHgO/view?usp=drive_web&authuser=0
8.
Пригадай
властивості додавання, віднімання, множення і ділення нуля.
Виконай № 6 на с.2.
5 • 0 = 0 5 – 0 = 5
0 : 8 = 0
0 + 8 = 8
9.
Прочитай інформацію про те, як виконати кратне
порівняння у №7 на
с.2.
Запам’ятай.
Кратне порівняння – це коли ми порівнюємо У
СКІЛЬКИ РАЗІВ МЕНШЕ чи У СКІЛЬКИ РАЗІВ БІЛЬШЕ одна число за інше.
Порівняння шукаємо дією ділення.
АУДІО 1.7
https://drive.google.com/file/d/1IuOQvQNYa6adzXtelLqcbWtT6ploved7/view?usp=drive_web&authuser=0
а) 24 : 3 = 8
б) 16 : 2 = 8
10. Виконай завдання математичного диктанту.
АУДІО 1.8
https://drive.google.com/file/d/1--tKoPOBPv5ZoZwXVMWLswKz3p7PWOx1/view?usp=drive_web&authuser=0
16 : 8 = 2
48 : 6 = 8
56 : 7 = 8
2 • 8 = 16
40 : 5 = 8
24 : 3 = 8
32 : 4 = 8
(2, 8, 8, 16, 8, 8, 8).
11.Розв’яжи задачу № 10 на с.3.
Задача 10
3 групи – 15 учн.
1 група – ? учн.
15 : 3 = 7 (учн.)
Відповідь: 7 учнів у групі.
12. Пригадай, що таке прямокутник. Виконай № 11 на с.3.
№11
Прямокутник: ABCD
Ширина: 3
см
Довжина :4
см
13. Виконай тренувальні вправи
на с. 63
14. Здійсни математичну подорож
на с.4. Попроси дорослих, щоб перевірили твою роботу. Якщо всі завдання вдалося
виконати правильно, розфарбуй будиночок Незнайка.
13. Попрацюй з математичним
тренажером (частина 8) на с.1.
Домашнє
завдання. С.5.
№ ІІ
1.Б. 2. Б. 3.А.
№ 1 (ІІІ)
4грн50к.
450
+3грн10к. +310
7грн 60к.
760
Відповідь: 7 грн60к.
2грн25к. 225
+1грн50к. +150
3грн75к.
375
Відповідь: 3грн75к.
Задача 2
1 тарілка – 6 штук
? тарілок – 24 штуки
24 : 6 = 4 (т.)
Відповідь: 4 тарілки
використала Софійка.
№3
Прямокутник: ABCD
Довжина: 4 см
Ширина: 3 см
Немає коментарів:
Дописати коментар