неділя, 3 квітня 2022 р.

Урок. Математика Дата: 04.04.2022 Тема. Нумерація трицифрових чисел. Таблиця множення числа 8. Додавання й віднімання іменованих чисел. Прямокутник.

 

Математика. Частина 8. Урок 1. С.1 – 5, 63. Математичний тренажер. Частина 8. С.1

План роботи над матеріалом

1.     Прочитай числа, вміщені у таблиці чисел,  на с. 1. Виконай  №1

на с.1.

2.     Попрацюй над № 2 на с.1.

Було число – 740. Стало – 70.

(740 – 70 = 740 – (40 +30) = (740 – 40) – 30 = 700 – 30 = 670.

Число зменшилося на 670.)

3.     Виконай № 3 на с. 1.

(1 десяток (1 дес.) = 10 одиниць 10 (од.)

1 сотня (1 сот.) = 10 десятків (10 дес.)

1 стоня (1 сот.) = 100 одиниць (10 дес.)

Перевір себе, переглянувши презентацію.

ВІДЕО 1.3.1

https://drive.google.com/file/d/1DsDuR8GaKVH0_ArOE9ditMBtdOuNzYWC/view?usp=drive_web&authuser=0

Запиши числа в порядку зростання самостійно.

4.     Сьогодні ми розглянемо, як треба письмово додавати іменовані

одиниці. Для цього існує два способи запису.

І. Пишемо у стовпчик, не пропускаючи клітинки вниз, числа під числами, а назви іменованих одиниць під назвами. Зліва на перетині іменованих чисел ставимо знак.

ІІ. Переводимо іменовані числа у прості і додаємо, як це робили при додаванні у стовпчик.

Уважно розглянь приклади запису у №4 на с.1.

Зверни увагу, як скорочують одиниці вартості: ГРН(гривні) К.(копійки)

5.     Виконай №4 на с.1

 

4грн50к.         450

+   2грн10к.      + 210

     6грн60к.         660

 

Відповідь: 6грн 60к.

 

2грн10к.           210

      +  5грн55к.        +555

          7грн65к.           765

 

Відповідь: 7 грн 65 к.

 

 

 

6.     Вивчи таблицю множення числа 8 у №5 на с.2.Розкажи її батькам.

7.     Вивчи пісню про таблицю множення числа 8. Проспівай.

ВІДЕО 1.5.1

https://drive.google.com/file/d/1tk69FXc53qwmbLxaX7GJAZStg_HgOHgO/view?usp=drive_web&authuser=0

8.     Пригадай властивості додавання, віднімання, множення і ділення нуля.

Виконай № 6 на с.2.

5 0 = 0             5 – 0 = 5

0 : 8 = 0             0 + 8 = 8

9.     Прочитай  інформацію про те, як виконати кратне порівняння у №7 на

с.2.

Запам’ятай.

Кратне порівняння – це коли ми порівнюємо У СКІЛЬКИ РАЗІВ МЕНШЕ чи У СКІЛЬКИ РАЗІВ БІЛЬШЕ одна число за інше. Порівняння шукаємо дією ділення.

АУДІО 1.7

https://drive.google.com/file/d/1IuOQvQNYa6adzXtelLqcbWtT6ploved7/view?usp=drive_web&authuser=0

а) 24 : 3 = 8       б) 16 : 2 = 8

10. Виконай завдання математичного диктанту.

АУДІО 1.8

https://drive.google.com/file/d/1--tKoPOBPv5ZoZwXVMWLswKz3p7PWOx1/view?usp=drive_web&authuser=0

16 : 8 = 2

48 : 6 = 8

56 : 7 = 8

2 8 = 16

40 : 5 = 8

24 : 3 = 8

32 : 4 = 8

 (2, 8, 8, 16, 8, 8, 8).

11.Розв’яжи задачу № 10 на с.3.

Задача 10

3 групи – 15 учн.

1 група – ? учн.

15 : 3 = 7 (учн.)

Відповідь: 7 учнів у групі.

12. Пригадай, що таке прямокутник. Виконай № 11 на с.3.

№11

Прямокутник: ABCD

Ширина: 3 см

Довжина :4 см

13. Виконай тренувальні вправи на с. 63

14. Здійсни математичну подорож на с.4. Попроси дорослих, щоб перевірили твою роботу. Якщо всі завдання вдалося виконати правильно, розфарбуй будиночок Незнайка.

13. Попрацюй з математичним тренажером (частина 8) на с.1.

 

 

Домашнє завдання. С.5.

№ ІІ

1.Б.   2. Б.  3.А.

№ 1 (ІІІ)

  4грн50к.       450

+3грн10к.     +310

  7грн 60к.      760

 

Відповідь: 7 грн60к.

 

  2грн25к.        225

+1грн50к.      +150

   3грн75к.        375

 

Відповідь: 3грн75к.

Задача 2

1 тарілка – 6 штук

? тарілок – 24 штуки

24 : 6 = 4 (т.)

Відповідь: 4 тарілки використала Софійка.

№3

Прямокутник: ABCD

Довжина: 4 см

Ширина: 3 см

Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...