неділя, 3 квітня 2022 р.

Уроки. Українська мова Дата: 04.04.2022 Тема. Службові слова. Сонорні приголосні. Іван Франко «Фарбований Лис» Українська мова. Читання. Частина 7. Уроки 13 – 14. С.41 – 47.

 

Українська мова. Читання. Частина 7. Уроки 13 – 14. С.41 – 47.

План опрацювання матеріалу

Українська мова

1.     Налаштуйся на роботу за допомогою афірмацій.

ВІДЕО 13.1

https://drive.google.com/file/d/1Mmenxk9UCGCZVgdUhXsE-oSKc4UldMWp/view?usp=drive_web&authuser=0

2.     Виконай вправу 4 на с. 41. Пригадай уривок вірша «Як звучать букви»,

заповни пропуски. Скористайся

АУДІО 13.4

https://drive.google.com/file/d/13HO0yXSCJOaP6pDnrdwqfX-H68iyuVQn/view?usp=drive_web&authuser=0

Останній рядок вірша, якого не вистачає, допиши.

(Ми винили рій.)

3.     Досліди мовні явища. Виконай вправу 8 на с.42.

(Службові слова питань не мають і членами речення не виступають. Прийменник підкреслюють разом з тим членом речення, з яким він пов’язаний. Частки виконують у мові різня ролі, зокрема створюють нові відтінки значень. Перед сполучниками а, але завжди ставимо кому.)

4.     Прочитай текст вправи 9 на с.42. Заповни пропуски.

( Полюванні, приманюють, зветься, виходжу, мисливцем, прилетіли.)

(Кому ставимо у реченнях перед то, але, що, а).

Виконай завдання, вміщені після тексту.

( Прийменники: у, до, на, в. Сполучники: і, й, та. Частки: а, але.)

Склади речення про свою улюблену іграшку. Запиши його.

5.     Пригадай алгоритм фонетичного розбору (с.43, впр.13). Виконай

фонетичний розбір слова НАСТРІЙ у робочому зошиті.

(Настрій – 2 склади: наст - рій; обидва – закриті, перший – наголошений; два голосних звука: [а] позначений буквою а, наголошений;  [і] позначений буквою і, ненаголошений; [н] позначений літерою ен, пом’якшений;   [с] позначений літерою ес, пом’якшений;  [т] позначений літерою те, твердий; [р] позначений літеро. Ер, твердий;  [й] позначений літерою ій, м’який.

6.     Виконай вправу «Влучність2 на с.43

(1.А.   2.А. Ми побували в театрі й у бібліотеці.  Тато купив не велосипед, а черевики. 3. Б. Понад, поза, із – за, від. Посеред, з – під, при, поміж.)

Читання

7.     Дізнайся цікаві відомості про українського письменника І.Я. Франка.

ВІДЕО 13.15

https://drive.google.com/file/d/1gxHpNa-3YJGI-tesrULGKJp3eGX_wSs3/view?usp=drive_web&authuser=0

За переглянутим дай відповіді на запитання у вправі 15 на с.44.

8.     Попрацюй на хвилинці Знайка. Прочитай відомості про Івана Франка у

вправі 16 на с.44. Підкресли слова, які на твою думку, є найголовнішими

(точною, старанною людиною, виконував сумлінно і вчасно, працював багато   і плідно, у роботу поринав з головою, ласкавим порадником, привітним господарем).

9.     Виконай вправу «Фотоапарат»

ВІДЕО 13.17

https://drive.google.com/file/d/1ETHWCwua3bj-CgAizWiSBawVKechyVhU/view?usp=drive_web&authuser=0

10.                       Пригадай, що таке казки про тварин. Вправа 19 с. 44. Дай відповіді на поставлені запитання.

11.                       Приготуйся до читання фрагменту казки про тварин. Ознайомся із тлумачним словничком.

ВІДЕО 13.20

https://drive.google.com/file/d/1qamDeXwlvEztO7UZheK7nK1TYPNLc38-/view?usp=drive_web&authuser=0

12.                       Прочитай уривок казки Івана Франка «Фарбований Лис». Перший раз

читай з диктором. Зверни увагу: диктор буде робити паузи, не дочитуючи деяких речень до кінця. Тобі потрібно дочитувати пропущене.

Вправа 21, с.45 – 46.

13.                       Виконай завдання Питайлика у вправі 23 на с.46. Прочитай план до

уривку твору, віднови послідовність подій.

(1.  Пси кинулися до Лиса.

(2.  Лис Микита сховався в діжці із синьою фарбою.

(3.  Пси не знайшли Лиса.

(4.  У домі жив маляр.

(5.  Лис Микита сидів у діжці до самого смерку.)

Скористайся цим планом. Перекажи уривок прочитаного твору.

Переглянь фрагмент мультфільму.

ВІДЕО 13.23.2

https://drive.google.com/file/d/1XiGr7DN6y8cPgqQiM6f635NNVp1Kk7Rc/view?usp=drive_web&authuser=0

Знайди в тексті та підкресли речення про переглянуте. Виконай завдання вправи до кінця.

Домашнє завдання. С.15 – 16 у зошиті для домашніх завдань.

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...