Українська мова. Читання. Частина 7. Уроки 13 – 14. С.41
– 47.
План опрацювання матеріалу
Українська
мова
1.
Налаштуйся на
роботу за допомогою афірмацій.
ВІДЕО 13.1
https://drive.google.com/file/d/1Mmenxk9UCGCZVgdUhXsE-oSKc4UldMWp/view?usp=drive_web&authuser=0
2.
Виконай вправу 4 на
с. 41. Пригадай уривок вірша «Як звучать букви»,
заповни пропуски. Скористайся
АУДІО 13.4
https://drive.google.com/file/d/13HO0yXSCJOaP6pDnrdwqfX-H68iyuVQn/view?usp=drive_web&authuser=0
Останній рядок вірша, якого не
вистачає, допиши.
(Ми винили рій.)
3.
Досліди мовні
явища. Виконай вправу 8 на с.42.
(Службові слова питань не мають і членами речення не виступають. Прийменник
підкреслюють разом з тим членом речення, з яким він пов’язаний. Частки
виконують у мові різня ролі, зокрема створюють нові відтінки значень. Перед
сполучниками а, але завжди ставимо кому.)
4.
Прочитай текст
вправи 9 на с.42. Заповни пропуски.
( Полюванні, приманюють, зветься, виходжу, мисливцем, прилетіли.)
(Кому ставимо у реченнях перед то, але, що, а).
Виконай завдання, вміщені після
тексту.
( Прийменники: у, до, на, в. Сполучники: і, й, та. Частки: а, але.)
Склади речення про свою
улюблену іграшку. Запиши його.
5.
Пригадай алгоритм
фонетичного розбору (с.43, впр.13). Виконай
фонетичний розбір слова НАСТРІЙ
у робочому зошиті.
(Настрій – 2 склади: наст - рій; обидва – закриті, перший – наголошений;
два голосних звука: [а] позначений буквою а, наголошений; [і] позначений буквою і, ненаголошений; [н] позначений літерою ен, пом’якшений; [с] позначений літерою ес, пом’якшений; [т] позначений літерою те, твердий; [р] позначений літеро. Ер, твердий; [й] позначений літерою ій, м’який.
6.
Виконай вправу
«Влучність2 на с.43
(1.А. 2.А. Ми побували в театрі й у
бібліотеці. Тато купив не велосипед, а
черевики. 3. Б. Понад, поза, із – за, від. Посеред, з – під, при, поміж.)
Читання
7.
Дізнайся цікаві
відомості про українського письменника І.Я. Франка.
ВІДЕО 13.15
https://drive.google.com/file/d/1gxHpNa-3YJGI-tesrULGKJp3eGX_wSs3/view?usp=drive_web&authuser=0
За переглянутим дай відповіді
на запитання у вправі 15 на с.44.
8.
Попрацюй на
хвилинці Знайка. Прочитай відомості про Івана Франка у
вправі 16 на с.44. Підкресли
слова, які на твою думку, є найголовнішими
(точною, старанною людиною, виконував сумлінно і вчасно, працював
багато і плідно, у роботу поринав з
головою, ласкавим порадником, привітним господарем).
9.
Виконай вправу
«Фотоапарат»
ВІДЕО 13.17
https://drive.google.com/file/d/1ETHWCwua3bj-CgAizWiSBawVKechyVhU/view?usp=drive_web&authuser=0
10.
Пригадай, що таке
казки про тварин. Вправа 19 с. 44. Дай відповіді на поставлені запитання.
11.
Приготуйся до
читання фрагменту казки про тварин. Ознайомся із тлумачним словничком.
ВІДЕО 13.20
https://drive.google.com/file/d/1qamDeXwlvEztO7UZheK7nK1TYPNLc38-/view?usp=drive_web&authuser=0
12.
Прочитай уривок
казки Івана Франка «Фарбований Лис». Перший раз
читай з диктором. Зверни увагу:
диктор буде робити паузи, не дочитуючи деяких речень до кінця. Тобі потрібно
дочитувати пропущене.
Вправа 21, с.45 – 46.
13.
Виконай завдання
Питайлика у вправі 23 на с.46. Прочитай план до
уривку твору, віднови
послідовність подій.
(1. Пси кинулися до Лиса.
(2. Лис Микита сховався в
діжці із синьою фарбою.
(3. Пси не знайшли Лиса.
(4. У домі жив маляр.
(5. Лис Микита сидів у
діжці до самого смерку.)
Скористайся цим планом. Перекажи
уривок прочитаного твору.
Переглянь фрагмент мультфільму.
ВІДЕО 13.23.2
https://drive.google.com/file/d/1XiGr7DN6y8cPgqQiM6f635NNVp1Kk7Rc/view?usp=drive_web&authuser=0
Знайди в тексті та підкресли
речення про переглянуте. Виконай завдання вправи до кінця.
Домашнє завдання. С.15 – 16 у зошиті для домашніх завдань.
Немає коментарів:
Дописати коментар