четвер, 24 березня 2022 р.

Урок. Математика Дата: 23.03.2022

 

Тема. Нумерація трицифрових чисел. Таблиця ділення на 7. Задачі на розкриття змісту ділення. Чотирикутник

Математика. Частина 7. Урок 8. С.36 – 39

План роботи над матеріалом

1.     Прочитай числа від 631 до 690 в таблиці на с.36. Виконай завдання 1 на

с.36

641, 642, 643, 644, 645, 646, 647, 648, 649, 650, 651, 652, 653, 654, 655, 656, 657, 658, 659, 5660;

680, 679, 678, 677, 676, 675, 674, 673, 672, 670, 669, 668, 667, 666, 665, 664, 663, 662, 661.

2.     Виконай завдання 2 на с.36.

Починай міркувати так.

Найменше двоцифрове число – 10.

Задумане число позначимо х. Якщо їх різниця 150, то отримаємо рівняння:

х – 10 = 150. Розв’яжи рівняння і дізнаєшся, яке число задумав Питайлик. Познач правильний варіант у тестах.

3.     Віднови з пам’яті інформацію про розряди. Виконай завдання 3 на с.36.

Починай міркувати так.

Числа п’ятої сотні закінчуються числом 500, а починаються числом 401.

Випиши всі числа, починаючи від 401 і закінчуючи числом 500. Число, у якому цифра розряду десятків на 5 більша за цифру розряду одиниць і = 9 це число 494. Тепер міркуй далі. Знайди вказані у завданні числа.  

4.     Виконай завдання 4 на с.36у робочому зошиті.

ВІДЕО 8.4.1

https://drive.google.com/open?id=17pPTSxl6lKodw8yyUWQ8oPgw6iLq_Akc&authuser=0


№ 4

1 грн 50к. = 100 к. + 50 к. = 150 к.

2 грн 50 к. = 200 к. + 50 к. = 250 к.

5 грн 5 к. = 500 к. + 5 к. = 505 к.

3 грн. 10 к. = 300 к. + 10 к. = 310 к.

5.     Повтори таблицю ділення на 7.

ВІДЕО 8.5

https://drive.google.com/open?id=1SjjvVtuu1ZwV8rG7UdwFYLKL9PR6nkMP&authuser=0


 Заповни пропуски у завданні 5 на с.37.

6.     Виконай ланцюжок прикладів у завданні 6 на с.37.

7.     У завданні 8 на с. 37 повтори інформацію та дізнайся нове про ділення

нуля та неможливість ділення на нуль.

ВІДЕО 8.8

https://drive.google.com/open?id=1mV6NHJXym-sIrTKqRdSFE8SWIQsYjJnI&authuser=0


Порівняй вирази.

Міркуй так.

0 : 5 =  0 5

 0 : 5, буде 0, а 0 5, буде 0;  0 = 0, тому 0 : 5 = 0 5

8.     Розв’яжи рівняння на знаходження невідомого зменшуваного.

Пригадай.

Щоб знайти невідоме зменшуване, треба до різниці додати від’ємник.

Обов’язково у кінці кожного рядка рівняння став відповідні розділові знаки.

9.     Попрацюй над розвитком математичної логіки. Спробуй виконати завдання 10 на с.37.

10.   У робочому зошиті розв’яжи задачу № 11 зі с. 38

Задача 11 

1 малюк – 7 к.

? малюків – 35 к.

35 : 7 = 5 (к.)

Відповідь: 5 малюків отримали подарунки.

11.   Пригадай, що таке чотирикутник. Заповни пропуски у завданні 12 та

допоможи Хвалькові.

 

Домашнє завдання. С.39

1.     Виконай завдання І усно.

2.     Виконай інші завдання письмово у робочому зошиті. Перевір себе.

25 березня

Домашня робота

№ ІІ

1.В.  2.Б.  3.Б.

№1 (ІІІ)

7 0 = 5 0                 35 : 5 > 35 : 7                           4 0 : 2  =   0 : 2 6

0 = 0                             7 > 5                                            0 : 2     =      0 6

                                                                              0        =     0

                                                      Задача 2

56 м. – 7 п.

? м.  – 1 п.

56 : 7 = 8 (м.)

Відповідь: 8 морквин у кожному пучку.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...