Тема. Нумерація
трицифрових чисел. Таблиця ділення на 7. Задачі на розкриття змісту ділення.
Чотирикутник
Математика. Частина 7. Урок 8. С.36 – 39
План роботи над матеріалом
1.
Прочитай числа від
631 до 690 в таблиці на с.36. Виконай завдання 1 на
с.36
641, 642, 643, 644, 645, 646,
647, 648, 649, 650, 651, 652, 653, 654, 655, 656, 657, 658, 659, 5660;
680, 679, 678, 677, 676, 675,
674, 673, 672, 670, 669, 668, 667, 666, 665, 664, 663, 662, 661.
2.
Виконай завдання 2
на с.36.
Починай міркувати так.
Найменше двоцифрове число – 10.
Задумане число позначимо х.
Якщо їх різниця 150, то отримаємо рівняння:
х – 10 = 150. Розв’яжи рівняння
і дізнаєшся, яке число задумав Питайлик. Познач правильний варіант у тестах.
3.
Віднови з пам’яті інформацію
про розряди. Виконай завдання 3 на с.36.
Починай міркувати так.
Числа п’ятої сотні закінчуються
числом 500, а починаються числом 401.
Випиши всі числа, починаючи від
401 і закінчуючи числом 500. Число, у якому цифра розряду десятків на 5 більша за
цифру розряду одиниць і = 9 це число 494. Тепер міркуй далі. Знайди вказані у
завданні числа.
4.
Виконай завдання 4
на с.36у робочому зошиті.
ВІДЕО 8.4.1
https://drive.google.com/open?id=17pPTSxl6lKodw8yyUWQ8oPgw6iLq_Akc&authuser=0
№ 4
1 грн 50к. = 100 к. + 50 к. =
150 к.
2 грн 50 к. = 200 к. + 50 к. =
250 к.
5 грн 5 к. = 500 к. + 5 к. =
505 к.
3 грн. 10 к. = 300 к. + 10 к. =
310 к.
5.
Повтори таблицю
ділення на 7.
ВІДЕО 8.5
https://drive.google.com/open?id=1SjjvVtuu1ZwV8rG7UdwFYLKL9PR6nkMP&authuser=0
Заповни пропуски у завданні 5 на с.37.
6.
Виконай ланцюжок
прикладів у завданні 6 на с.37.
7.
У завданні 8 на с.
37 повтори інформацію та дізнайся нове про ділення
нуля та неможливість ділення на
нуль.
ВІДЕО 8.8
https://drive.google.com/open?id=1mV6NHJXym-sIrTKqRdSFE8SWIQsYjJnI&authuser=0
Порівняй вирази.
Міркуй так.
0 : 5 = 0 • 5
0 : 5, буде 0, а 0 • 5, буде 0; 0 = 0, тому 0 : 5 = 0 • 5
8. Розв’яжи рівняння на знаходження невідомого зменшуваного.
Пригадай.
Щоб знайти
невідоме зменшуване, треба до різниці додати від’ємник.
Обов’язково
у кінці кожного рядка рівняння став відповідні розділові знаки.
9. Попрацюй над розвитком математичної логіки. Спробуй
виконати завдання 10 на с.37.
10. У робочому зошиті
розв’яжи задачу № 11 зі с. 38
Задача 11
1 малюк – 7 к.
? малюків – 35 к.
35 : 7 = 5 (к.)
Відповідь: 5 малюків отримали
подарунки.
11.
Пригадай, що таке чотирикутник. Заповни
пропуски у завданні 12 та
допоможи Хвалькові.
Домашнє завдання. С.39
1.
Виконай завдання І
усно.
2.
Виконай інші
завдання письмово у робочому зошиті. Перевір себе.
25 березня
Домашня робота
№ ІІ
1.В. 2.Б. 3.Б.
№1 (ІІІ)
7 • 0 =
5 • 0 35 : 5
> 35 : 7 4 • 0 : 2 = 0 : 2 • 6
0 =
0 7 > 5 0
: 2 = 0
• 6
0 = 0
Задача 2
56 м. – 7 п.
? м. – 1 п.
56 : 7 = 8 (м.)
Відповідь: 8 морквин у кожному пучку.
Немає коментарів:
Дописати коментар