Блог вчителя початкових класів, що висвітлює поєднання елементів розвивального навчання і основних принципів роботи за НПП "Інтелект України" на основі диференційованого підходу НУШ в практиці роботи сільської школи.
Укладачка курсу з інклюзії: “Немає дітей, яких неможливо навчити – є неправильно підібрані цілі й методики”.
Як вчителю інклюзивного класу співпрацювати з асистентом? Як залучати батьків до співпраці? Як допомогти дитині з особливими освітніми потребами адаптуватись у школі? Відповіді є за цим посиланням.
Erasmus+. Чим це корисно вчителям і як податись на проекти
Написали інструкцію, як вчителі та учні можуть скористатись міжнародними можливостями.
Навчальні матеріали тижня
Тижневий кейс з мовно-літературної галузі для 2 пілотного класу (8 тиждень)
У ньому окреслено змістові лінії, запропоновано зміст і також є додатки з активностями. Читайте більше...
Погляд тижня
Сучасне викладання іноземних мов. Що робити з підручником
Учитель може модифікувати ресурси відповідно до власної структури навчання. Як – читайте за цим посиланням.
Можливості тижня
У курс для вчителів початкових класів додали інтерактивний посібник-глосарій
У ньому зібрано коротку інформацію з тем, що представлені в онлайн-курсі. Читайте більше...
Учням пропонують навчитись змінювати школу через гейміфіковану онлайн-платформу
Учнів запрошують на конкурс рецензій на (анти)утопії. Приз – уроки німецької
Goethe-Institut в Україні та літературна студія “Майстерня історій” запрошують молодь від 14 до 21 року взяти участь в конкурсі рецензій на підліткові (анти)утопії. Читайте більше...
Конкурс для вчителів: хто краще використовує онлайн-інструменти на уроці
Перевагу надаватимуть педагогам, які не лише подають інформацію з допомогою певного онлайн-інструменту, а й навчають учнів бути активними, а не пасивними медіаспоживачами. Читайте більше...
Безкоштовний онлайн-курс з управління школою запустили для освітян
Курс має допомогти побудувати ефективне управління школою, культура якої сфокусована на розвитку кожного учня.
Немає коментарів:
Дописати коментар