- Дусавицкий А. К. Развитие личности в учебной деятельности. – М.: Дом педагогики, 1996.
- Дусавицкий А. К. Развивающее образование. Основные принципы. – М.: Дом педагогики, 1996.
- Дусавицкий А. К. Развивающее образование: теория и практика. Статьи. – Харків, 2002.
- Практика розвивального навчання. Збірник статей. // За редакцією O. K. Дусавицького. – Харків, 2004.
- Амонашвили Ш. Размышление о гуманной педагогике. – М., 1996.
- Зак А. З. Диагностика видов мышления у младших школьников. (Научно-практические материалы для учителей и школьных психологов). – М: Издательство Международного Образовательного и Психологического Колледжа, 1995.
- Фридман Л. М. Изучение процесса личностного развития ученика. (Методические рекомендации дня учителей и практических психологов). – М.: Издательство Международного Образовательного и Психологического Колледжа, 1995.
- Репкина Г. В., Заика Е. В. Оценка уровня сформированности учебной деятельности. – Томск: Пеленг, 1993.
- Оценка без отметки // Под редакцией Г. А. Цукерман. – Москва – Рига: Педагогический центр "Эксперимент", 1999.
- Назаренко А. А., Ольховська З. М., Толмачова І. М. Ми прийшли до школи. Розробки уроків до курсу "Введення в шкільне життя". – Харків: Веста: Видавництво "Ранок", 2003.
- Цукерман Г. А. Виды общения в обучении. – Томск: Пеленг, 1993.
- Цукерман Г. А. Зачем детям учиться вместе? – М.: Знание, 1985.
- Лийметс Х. Й. Групповая работа на уроке. – М.: Знание, 1975.
- Танцоров С. Т. Групповая работа в развивающем образовании. Исследовательская разработка для учителя. – М.: Педагогический центр "Эксперимент", 1997.
- Лопатша О., Скребцова М. Щастя родини. Книга для родинного виховання у школі. – К., 2002.
- Урок в системе развивающего образования (Особенности организации групповой работы). Вып. 3-й. – Сост.: Кондратюк Е. М., Толмачева И. Н., Шилкунова З. И. – Под ред. А. К. Дусавицкого. - Харьков, 2002.
Блог вчителя початкових класів, що висвітлює поєднання елементів розвивального навчання і основних принципів роботи за НПП "Інтелект України" на основі диференційованого підходу НУШ в практиці роботи сільської школи.
Сторінки
- Головна сторінка
- Дистанційне навчання, 2022
- Дистанційне навчання, 2022.Я ПІЗНАЮ СВІТ
- Дистанційне навчання,2022. Математика.
- Дистанційне навчання,2022. Українська мова.
- Дистанційне навчання, 2022. Мистецтво
- Дистанційне навчання,2022. Фізична культура
- Дистанційне навчання, 2022. Група продовженого дня
- Дистанційне навчання, 2022. Виховна робота
субота, 24 лютого 2018 р.
Утримання інтересу до навчання за системою РН Ельконіна - Давидова
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.
РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...
-
Підготувала учитель 1 класу Демченко С.О. Ранкова зустріч на тему: ВЕСЕЛИЙ НАСТРІЙ – ЗДОРОВА ДИТИН...
-
Інтегроване навчання та міжпредметні зв’язки на уроках: спільне, відмінне, особливості реалізації У сучасних умовах ефективність почат...
-
Вступ Найбільш характерним явищем сучасного етапу розвитку цивілізації є, на мій погляд, лавинний зріст обсягу інформації та залучен...
Немає коментарів:
Дописати коментар