Чим менше слів – тим сильніший ефект. Будьте лаконічними. Коли людина
говорить багато і швидко, це видає її хвилювання та нерішучість. Коли ви
говорите коротко і по суті, це свідчить про підготовленість та впевненість у
собі. Використовуйте прості синтаксичні конструкції та виражайте свої думки
просто і зрозуміло. Так потрібна інформація не загубиться серед зайвих
фраз.
0
НЕ
НАМАГАЙТЕСЯ ПЕРЕКРИЧАТИ УЧНІВ
Покажіть, що говоритимете лише тоді, коли в класі буде повна тиша. Так ви
продемонструєте, що не збираєтеся ні з ким змагатися за увагу. Що вам
вирішувати, хто коли говоритиме. Інколи для цього потрібно зупинитися та
перерватися на півслові. Повторити ще раз, ще більше скорочуючи фразу та
збільшуючи час паузи. І так до моменту, доки учні не втихомиряться.
0
НЕ
ДОЗВОЛЯЙТЕ ВТЯГУВАТИ СЕБЕ У СУПЕРЕЧКУ
Не дозволяйте втягувати себе у діалог, який не стосується теми. Це особливо
актуально, коли учитель робить зауваження, а учень «виправдовується» або
починає сперечатися. Не відповідайте на «аргументи», повторіть власну вимогу чи
зауваження. Звучить дещо безкомпромісно, але це ваше рішення і ви в ньому
впевнені. Ваше завдання – відновити дисципліну.
0
МЕНШЕ
СЛІВ
Чим менше слів – тим сильніший ефект. Будьте лаконічними. Коли людина
говорить багато і швидко, це видає її хвилювання та нерішучість. Коли ви
говорите коротко і по суті, це свідчить про підготовленість та впевненість у
собі. Використовуйте прості синтаксичні конструкції та виражайте свої думки
просто і зрозуміло. Так потрібна інформація не загубиться серед зайвих
фраз.
0
НЕ
НАМАГАЙТЕСЯ ПЕРЕКРИЧАТИ УЧНІВ
Покажіть, що говоритимете лише тоді, коли в класі буде повна тиша. Так ви
продемонструєте, що не збираєтеся ні з ким змагатися за увагу. Що вам
вирішувати, хто коли говоритиме. Інколи для цього потрібно зупинитися та
перерватися на півслові. Повторити ще раз, ще більше скорочуючи фразу та
збільшуючи час паузи. І так до моменту, доки учні не втихомиряться.
0
НЕ
ДОЗВОЛЯЙТЕ ВТЯГУВАТИ СЕБЕ У СУПЕРЕЧКУ
Не дозволяйте втягувати себе у діалог, який не стосується теми. Це особливо
актуально, коли учитель робить зауваження, а учень «виправдовується» або
починає сперечатися. Не відповідайте на «аргументи», повторіть власну вимогу чи
зауваження. Звучить дещо безкомпромісно, але це ваше рішення і ви в ньому
впевнені. Ваше завдання – відновити дисципліну.
0
МОВА
ТІЛА
Вимагати тишини можна не лише словами, а й жестами чи поглядом. Щоб
підкреслити важливість певних слів, поверніться до співрозмовника усім тілом.
Дивіться у вічі, злегка нахиліться (цей жест свідчить про те, що у вас все під
контролем). Коли даєте завдання, стійте на одному місці. Не потрібно
жестикулювати, краще скласти руки за спину. І не відволікайтеся на сторонні
справи.
0
НЕ
ПІДВИЩУЙТЕ ГОЛОС
Коли вчитель втрачає контроль
над класом, перший імпульс – підвищити голос, перекричати учнів. Насправді
підвищення голосу свідчить про хвилювання та страх, і учні це дуже тонко
відчувають. Інколи провокують ще більше. Щоб втримати увагу, краще говорити
повільніше і тихіше. Знижуйте голос. Нехай учні в прямому сенсі цього слова
прислуховуютьс
Немає коментарів:
Дописати коментар