субота, 17 лютого 2018 р.

урок основ здоров"я


Урок: основи здоров’я
Клас: 2
Вчитель – Круглик Світлана Миколаївна
Дата: 03 жовтня 2017-2018 н.р.
Тема. Розпорядок дня
Мета: вчити учнів розуміти роль розпорядку дня для збереження І зміцнення свого здоров'я; розвивати мислення, мовлення; виховувати дисциплінованість і охайність.
Методична мета. Відстежити вплив  структури уроку  на засвоєння матеріалу учнями

Хід уроку
I.     ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II.    АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ, МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОї ДІЯЛЬНОСТІ
Розповідь вчителя з елементами бесіди
—  Ви вже знаєте, що таке розпорядок дня. Це точно встановлений розпорядок життя людини протягом дня, необхідний для збереження її здоров'я.
—  Які основні моменти режиму дня? (Прокинутися вранці завчасно, щоб зробити ранкову гімнастику, почистити зуби, поснідати; обов'язкове триразове харчування (здорова їжа), прогулянки, достатній сон.)
III.   ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ,МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇДІЯЛЬНОСТІ
—  Сьогодні ви більше дізнаєтеся про режим дня.
-      Для чого вам потрібні будуть ці знання?
IV.   ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1.    Робота за підручником (с 18-21)
—  Чому розпорядок дня, якого ви дотримувалися в нершому класі, має дещо змінитися?
—  Що треба встигнути зробити за день? (Уроки вивчити, з друзями погратися, спортивну секцію відвідати, батькам допомогти.)
—  Розгляньте малюнок па с. 18.
-      Де висить розпорядок дня? Чи є у вас гарно оформлений розпорядок дня?
—  Розгляньте малюнок на с. 19.
-       Що означає дотримуватися розпорядку дня?
—  Чи однаковий розпорядок дня для вихідних днів і канікул? Чому?
—  Пам'ятайте: той, хто дотримується розпорядку дня, росте здоровим, бадьорим і має гарний настрій.
—  Прочитайте вірш Олега Орача «Галя-невстигаля» (с. 20).
—  Як ви вважаєте, чому Галя завжди спізнюється? Чому її прозвали Не-встигалею? Які поради ви можете їй дати?
—  Розкажіть, як ви збираєтеся до школи.
  Чи відразу встаєте з ліжка, коли вас розбудять?
•   Чи встигаєте зробити зарядку, поснідати?
•   Коли ви збираєте портфель: зранку чи звечора?
—  Як ви вважаєте, чому треба дотримуватися розпорядку дня?
Практична робота у групах
1. За допомогою товаришів  склади свій розпорядок дня.
2. Порівняй минулорічний розпорядок дня з теперішнім. Чим вони відрізняються?
3. Порадься з батьками і склади окремо розпорядок дня для вихідних днів і канікул.
—  Порівняйте свій режим дня зі зразком у підручнику [с 21). Чим вони схожі, чим різняться?
2.    ФІзкультхаилинка
ХМАРИНКА
Хмаринка сонечко закрила. Слізки срібнії зронила. Ми ті слізки пошукаєм, У травичці позбираєм. Пострибаєм, як зайчата. Потанцюємо ще трішки. Щоб спочили ручки, ніжки. Всі веселі? От чудової А тепер до пралі звову.
(Затулити обличчя руками.)
(Присідання.)
(Стрибки.) (Танцювальні рухи.)
V.    УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ
1.    Тестування
1) Для чого школяреві потрібний режим дня?
а) Щоб усе встигати;
б) щоб нічого не встигати;
в) щоб зберегти здоров'я;
г) щоб утратити здоров'я.
2) Познач цифрами порядок виконання режиму дня:
підйом
обід
сніданок
уроки в школі
відпочинок
вечеря
виконання домашніх завдань заняття за Інтересами на
2.    Робота за картками (див. Додаток нас. 12)
VI.   ПІДСУМОК УРОКУ
—  Що таке розпорядок дня?
—  Яке значення має режим дня для людини?
—  Розкажіть про свій розпорядок дня.
—  Скільки часу триває ваш відпочинок?
—  Як ви полюбляєте відпочивати?

—  Чому ви виконуєте розпорядок дня?

Немає коментарів:

Дописати коментар

Діяльнісний підхід НУШ