пʼятниця, 16 лютого 2018 р.

Готуємося до олімпіад з 1 класу

Вправи та завдання для учнів початкових класів, що працюють за системою РН Ельконіна - Давидова
Математика
1 клас
*     
Масу В виміряли за допомогою міри к. Запиши результат вимірювання цифрами різних народів, користуючись довідником цифр. (єгипетськими, китайськими, римськими, цифрами індіанців майя, арабськими, Петриковими цифрами). (Тема. Міри і тітки. Які ще можуть бути мітки?)
*     
Цифри – це просто позначки. Не вистачає – придумаємо нові (як придумав Петрик). Придумай та запиши ще декілька значків для позначення чисел. Чи зручно буде користуватися цифрами, якщо їх буде дуже багато?
2 клас
*     
Мальвіна, П’єро, арлекін  і Буратіно роздали друзям запрошення на виставу. Мальвіна запросила 5·3+2 глядачів, Буратіно - 5·3+1 глядачів, П’єро - 5·2+3 глядачів, Арлекін - 7·2+3 глядачів. Хто із них запросив більше за всіх глядачів у театр на виставу? Спробуй порівняти числові вирази. Як це можна зробити? (Тема. Як знайти на числовій прямій місце для числового виразу)
3 клас
*     
Буратіно виконав ділення з остачею. Перевір його роботу.
23:3=7(ост.1), тому що 3·7+1=23
26:5=4(ост.6), тому що 5·4+6=26
Чи є в Буратіно помилки? Які?
Визнач, у яких пунктах алгоритму помилився Буратіно.(Тема. Ділення з остачею)
*     
У майстра Шпунтика в одній коробці в 3 рази більше гвинтиків,  ніж у другій. Знайди, скільки гвинтиків у кожній коробці, якщо у двох коробках разом 72 гвинтики. (Тема. Ділення багатоцифрового числа на одноцифрове)
      
*     
Аліса, потрапивши до Країни Чудес, знайшла чарівний гриб, який міг збільшувати або зменшувати зріст. Спочатку вона збільшилася втричі, потім зменшилася в 5 разів і стала заввишки 90см.Якого росту була Аліса спочатку? (Тема. Ділення багатоцифрового числа на одноцифрове)
*     
На трьох полицях було 108 книг. На другій полиці було вдвічі більше книг, ніж на першій, а на третій – удвічі менше, ніж на другій. Скільки книг стояло на кожній полиці? (Тема. Властивості ділення)    
*     
Обчисли значення виразів, використовуючи рівність 25=100:4
28·5                16·25              32·25             444·25
(Тема. Ознаки подільності. Прийоми усних обчислень)
*     
Маринка може купити без здачі або зошити по 3 гривні, або альбоми по 5 гривень, або олівці по 2 гривні. Скільки грошей може бути в Маринки, якщо в неї більше, ніж 20, але менше як 79 гривень?
(Тема. Ознаки подільності. Прийоми усних обчислень)
*     

Іван Іванович для будівництва паркану вбивав у землю кілочки на відстані з метри  один від одного. Якої довжини вийшов паркан, якщо Іван    Іванович вбив 14 кілочків?
*     
1.У зоомагазині продаються великі і маленькі птахи. Великий птах коштує удвічі дорожче, ніж маленький. Пані купила 5 великих птахів і 3 маленьких. Якби вона замість цього купила 3 великих птахи і 2 маленьких, то витратила б на 20 доларів менше. Скільки коштує кожен птах?
2.Потім пані перейшла до клітки з хом’яками. Спочатку вона хотіла купити трьох хом’яків і порахувала, що в неї залишиться 11 доларів. Тоді вона вирішила купити 9 хом’яків. Але виявилося, що в цьому разі їй не вистачить 7 доларів. Скільки ж грошей залишилося в цієї любительки тварин після того, як вона купила птахів? (Тема. Ділення. Властивості ділення)
4 клас
*     
1.Оринка задумала число, помножила його на 38, результат розділила на 57 і одержала 110. Знайди число, яке задумала Оринка.
2.Маринка задумала число, додала до нього 56, розділила його на 73, помножила на 21 119і одержала результат, який дорівнює сумі чисел 8 105 і 13 014. Знайди число, що задумала Маринка. (Тема. Повторення на початку навчального року)

*     
1.Запиши з цифр 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 найбільше десятицифрове число. Запиши з цих цифр найменше десятицифрове число. Прочитай утворені числа. Знайди їхню суму і різницю.
2.Запиши з цифр 2,3,5,8 найбільше чотирицифрове число та зменш його в 9 разів. Запиши з цих цифр найменше чотирицифрове число й розділи його на 3. Обчисли добуток отриманих чисел.(Тема. Повторення на початку навчального року)
*     
1.Склади розклад чотирьох сеансів дитячого фільму в кінотеатрі, якщо перший сеанс починається о 10:00, фільм триває 1год 50хв, а перерва між сеансами – 20 хвилин.
2. З книги Р. Смалліана «Аліса в Країні Головоломок» можна дізнатися, що Березневий Заєць народився 1843 року. Як ти думаєш, у якому місяці народився Березневий Заєць? Запиши, скільки років  було Березневому Зайцю в зазначений час.
У січні 1864 року –
У грудні 1878 року –
У квітні 1902 року –
У лютому 1911 року –
21 березня 1862 року –
Чи на всі запитання тобі вдалося відповісти?
Що потрібно знати, щоб відповісти на решту запитань?(Тема. Як порівнювати та вимірювати час.)


Немає коментарів:

Дописати коментар

Діяльнісний підхід НУШ