пʼятниця, 3 листопада 2017 р.

Заняття у ДНЗ "Вербиченька"

Заняття  для дитячого садка
Тема. Тваринний світ. Назви тварин. Дикі та свійські тварини.
Мета. Одержати елементарні відомості  про тварин, запам’ятати назви тварин, навчитися розрізняти свійські та дикі тварини, розвивати кмітливість, вміння розв’язувати задачі- жарти.
Обладнання: малюнки тварин, ілюстрації до казок про тварин, олівці, папір.
Методична мета. Формувати у дошкільників вміння критично мислити, підготувати до роботи за посібником «Планета міркувань», 1 клас, с. 18-32.


Хід заняття
Раз, два, три, чотири, п’ять –
Треба логіку вивчать.
Десять, дев’ять, вісім, сім – До роботи час усім.
Розгадування загадок
·       Невеличкий сам на зріст,
Довгі вуха, куций хвіст (заєць).
·       Вдень мовчить, вночі гарчить,
Хто до господаря йде, знати дає (собака).
·       Влітку ходить, бродить лісом,.
Трощить все важка нога.
Взимку він, накрившись хмизом,
У барлозі спать ляга (ведмідь).
·       Сторожем не служить,
А всіх вчасно будить (півень).
·       У воді живе, не має дзьоба,
А клює (риба).
-        Про кого йдеться у загадках? Як ви здогадалися?
-        Які саме слова допомогли вам розгадати загадки?
-        Як одним словом можна назвати відгадки до загадок? (Тварини).
-        Ми сьогодні поговоримо про тварин. Тварин є дуже багато. Усі вони різні. Мурашка маленька, а лось великий. Вовк сірий, а лисиця руда. Одні тварини літають, інші – плавають. Що ви ще знаєте і можете розказати про тварин?
Робота з малюнками тварин
-        Порівняйте, чим схожі та чим відрізняються ці тварини? Проведіть лінію від кожної тварини до назви.
-        А тепер виконайте завдання «навпаки». Знайдіть у підказках назву кожного птаха та проведіть лінію від птаха до назви.
-        Чи знаєте ви, як одним словом можна назвати цих тварин: вовк, лисиця, ведмідь, олень, білочка? (Дикі).
-        А які тварини живуть поруч з людиною? (Корова, кінь, коза, собака, кури, гуси – свійські тварини).
-        Обведіть олівцем свійських тварин.
Тест психолога «12 тварин»
Уявіть, що ми потрапили до зоопарку, де знаходяться різні тварини.
Гра «Злови мене»
Дві команди. Вчитель називає тварин, а діти першої команди плескають, коли почують назву свійських тварин. Друга команда – диких.
(Корова, лисиця, кури, кіт, вовк, кінь, коза, ведмідь, білочка, собака).
-        Пригадайте казки про тварин («Рукавичка», «Котик і Півник», «Івасик-Телесик», «Лисичка та Журавель»).
Гра «Впізнай мене»
Дитина старшого дошкільного віку описує тварину, але не називає її, а діти мають відгадати назву.
Задача-жарт
-        Хто зможе пояснити, що таке жарти? Давайте спробуємо розв’язати таку задачу-жарт.
Над річкою летіли, щука, карась і два окуні. Скільки риб летіло над річкою?
-        Дякуємо за роботу. Ви впоралися з усіма завданнями.
-        Що нового дізналися? Що найбільше сподобалося?






Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...