пʼятниця, 3 листопада 2017 р.

План роботи на 2017-2018 н.р.

2017 – 2018 н. р. (початкові класи)
№з/п
Тема та ключові питання  заняття
       Відповідальні
Дата проведення
Примітка
Проблема: «Основні напрями організації співпраці класних керівників з батьками учнів початкових класів
в умовах створення Нової школи»










1
Робота між засіданнями
1.Тематичне діагностування. Тест «Стилі і методи виховання дитини в сім’ї.
2.Анкета для батьків «Шкільні роки батьків»

3.Анкета для батьків «Дитина здібна чи обдарована?»

«Співпраця школи і сім’ї у вихованні дитини в умовах створення Нової школи.»

·        «Україна – європейська держава» (перший урок)

·        Стилі і методи виховання дитини в родині. Сучасне виховання в умовах створення Нової школи (лекційно-практичне заняття) 

·        Робота вчителя в рамках філологічного профілю школи. Розвивальне навчання – альтернативний підхід до традиційного навчання. Комунікативна спрямованість підручників за системою РН Ельконіна-Давидова.

·        Аналіз діагностичного анкетування

Круглик с.М., голова батьківського всеобучу
Круглик с.М., голова батьківського всеобучу
Круглик с.М., голова батьківського всеобучу




Вчителі початкових класів

Алєксєйчик О.О., класовод 2 класу,
Супрун В.Л.,
класовод 3 класу



Круглик С.М., класовод 1 класу








КругликС.М.., голова батьківського всеобучу




серпень








вересень








2
Робота між засіданнями
1.Анкетування  для учнів 2-4 класів «Мій режим дня»

2.Анкетування для батьків «Режим дня дитини»

«Як усе встигати і нічого не забувати. Режим дня у житті школяра»
  • Значення режиму дня у житті школяра. Правильна організація режиму дня учня початкових класів. (лекція)
  • Аналіз попередньо проведеного анкетування

Круглик с.М., голова батьківського всеобучу
Круглик с.М., голова батьківського всеобучу



Баканьова С.В.,
класовод 4 класу




Круглик С.М., голова батьківського всеобучу



жовтень


листопад


грудень







3
Робота між засіданнями
Робота з таблицею емоційних реакцій у ситуаціях взаємодії з дитиною (творча лабораторія)

«Значення емоцій для формування позитивної взаємодії з дитиною»»
  • «Емоції в житті дитини. Створення позитивно налаштованого емоційного середовища» (лекція – практикум)

  • Аналіз попередньо поведеної діагностики (круглий стіл)

Круглик С.М., голова батьківського всеобучу



Алєксєйчик О.О., класовод 2 класу




Круглик С.М., голова батьківського всеобучу



січень



лютий







4
Робота між засіданнями
Обговорення на батьківських зборах класних колективів питань етичних відносин у родинах
«Формування етичних відносин»
(презентація  ідей)

·        Етичне виховання дітей в сім’ї. Аналіз проблеми

·        Підсумки роботи батьківського всеобучу

Класоводи 1-4 класів





Супрун В.Л., класовод 3 класу

Круглик С.М., голова батьківського всеобучу

березень


квітень






Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...