пʼятниця, 3 листопада 2017 р.


План розбудови роботи засідання №1
Тема. Курс «Вступ до шкільного життя»  як альтернативний підхід  до швидкісної адаптації першокласників (Круглик С.М.)
Теоретична частина
-        Розвивальна методика експертного оцінювання адаптації першокласника Круглик С.М.).
-        Психологічні типи першокласників за методикою розвивального навчання Ельконіна-Давидова (Васяніна В.)
-        Співпраця вчителя 1 класу та вихователя ДНЗ у адаптаційний період першокласників (Коннік А.М.)
-        Дисципліна на нетрадиційних уроках. Як її підтримувати?
ВІДЕО
Презентація досвіду
-        Шляхи  обговорення успіхів та невдач як спосіб навчання комунікації.  «Чарівні стрічечки» - основа формування дії самооцінки і самоконтролю (урок математики, 1 клас).
-        Навчальний діалог як виявлення власної причетності до народження нового знання (урок навчання грамоти, 1 клас).
Практична частина
-        Навчальне співробітництво у 1 класі на уроках математики.
-        Виконання вправ з посібника  Математика, 1 клас (система РН) для організації навчального співробітництва.












Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...