середа, 27 квітня 2022 р.

Урок. Математика. Дата: 27.04.2022

 

Урок. Математика.

Дата: 27.04.2022

Тема. Задачі на кратне порівняння. Квадрат

Математика. Частина 8. Урок 6. С.28.

Математичний тренажер. Частина 8. С.16

План опрацювання матеріалу

1.     Виконай завдання Кнопочки (№6 на с.28)

Запиши розв’язання і повну відповідь.

Кнопочка зібрала 40 боровиків і 8 лисичок. У скільки разів більше зібрала Кнопочка боровиків, ніж лисичок?

Задача 1

40 : 8 = 5 (р.)

Відповідь: у 5 разів більше зібрала Кнопочка боровиків, ніж лисичок.

Кнопочка зібрала 40 боровиків і 8 лисичок. У скільки разів менше зібрала Кнопочка лисичок, ніж боровиків?

Задача 2

40 : 8 = 5 (р.)

Відповідь: у 5 разів менше зібрала Кнопочка лисичок, ніж боровиків.

2.     Прочитай алгоритм побудови квадрата у № 9 на с.28.

ВІДЕО 6.9

https://drive.google.com/file/d/1_K8TgKv8rw0GMCpDHU018Tdy47xDTXf7/view?usp=drive_web&authuser=0

У робочому зошиті з допомогою простого олівця та лінійки побудуй квадрат, сторона якого дорівнює 4 клітинкам.

3.Попрацюй на сторінці чемпіонів 29.

Пригадай, як виконувати письмове додавання багатоцифрових чисел з переходом через розряд.

Попрацюй із математичним тренажером на с.16.

 

Домашнє завдання. Виконай домашнє завдання. (С.30)

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...