четвер, 14 квітня 2022 р.

Урок. Українська мова Дата: 14.04.2022

 

Тема. Будова слова. Корінь, закінчення й основа. Іван Франко, «Фарбований Лис»

Українська мова. Читання. Частина 7. Уроки 19 – 20. С. 61 – 68.

План роботи над матеріалом

Українська мова

1.     Налаштуйся на роботу за допомогою афірмацій.

ВІДЕО 19.1

https://drive.google.com/file/d/1PyHrFEJQJ5aXoazA23NITgN7RWo7A0F2/view?usp=drive_web&authuser=0

2.     Попрацюй над завданням 4 на с.61. Пригадай уривок вірша «Як звучать

букви», устав пропущені літери і чи ї  у вірш.

АУДІО 19.4

https://drive.google.com/file/d/1qcgM2RbsCIg3rT-m8FMNNyxQjNF-X7fU/view?usp=drive_web&authuser=0

Попрацюй над словами. Перевір свою роботу.

(Поїздка, руїни, історія,  воїни, твої, «боїнг», Софіївка, італійці, іспит, істота, неістота, в’їзд.)

Запиши слова у робочий зошит.

3.     Виконай вправу 5 «Влучність» на с.61. Перевір себе.

Правильне твердження: буква ї завжди позначає два звуки.

Буква ї може позначати один або два звуки.

Буква ї завжди позначає два звуки .

4.     Вправа 7 на с.62. Прочитай інформацію Знайка з олівцем. Підкресли

речення, що містять для тебе щось нове.

АУДІО 19.7

https://drive.google.com/file/d/14itSizE3XeDdqoVghddL64gSp-vum1eL/view?usp=drive_web&authuser=0

5.     Виконай вправу 8 на с.62.

Євгене, веселому, завжди , голубів, лише , паспортом, сьогодні .

6.     Утвори речення у вправі 9 на с.62. Запиши.

7.     Візьми участь у грі «Бій зі Змієм». Вправа 13 , с.63.

1.Б.  2.Б.  3.В.  4.В.  5.В. 

6. Казан.  У інших корінь – каз.

Читання

8.     Прочитай інформацію у вправі 15 на с.64. Виконай тест.

АУДІО 19.15

https://drive.google.com/file/d/1vNNPaVrMwx0lEhiVQTXhV4-hzaWDWmoL/view?usp=drive_web&authuser=0

9.     Виконай вправу «фотоапарат» на с. 64.

ВІДЕО 19.16

https://drive.google.com/file/d/1B3HcqLYLQJjuQtbeB62gM_HJ7sYa7qLh/view?usp=drive_web&authuser=0

10.         Переглянь фрагмент мультфільму

ВІДЕО 19.17

https://drive.google.com/file/d/1Vrah2pK5sESG-t9ge7d3oXFpMhFoV1LH/view?usp=drive_web&authuser=0

Виконай завдання.

11.         Дізнайся лексичне значення слів із тлумачного словничка на с.65.

ВІДЕО 19.19

https://drive.google.com/file/d/1zuyFbYujS3jhQSY5E1fEQTYgmCiOriKH/view?usp=drive_web&authuser=0

12.          Прочитай уривок казки Івана Франка «Фарбований Лис» на с. 65 – 66.


13.         Виконай завдання Питайлика 22 на с.67.

14.          Візьми участь у конкурсі на с.68. Перевір себе.

(1.  И.  2. Р.  3. О.  4. М.  5. Н.   Мирон.)

15.         Заспівай пісню.

https://drive.google.com/file/d/1DdRZL7uL07lQNtaB6MtVIkBk-vsrPGKw/view?usp=drive_web&authuser=0

Домашнє завдання.

Виконай завдання у зошиті для домашніх завдань до уроків 19 – 20 на с. 21 – 22.

1.Б.  2.В. 3. Сережках, верби, верба, зеленіють, зелене.)

Білих: основа біл-, закінчення –их; котиках: основа котик-, закінчення –ах; верба: основа верб-, закінчення –а.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...