середа, 20 квітня 2022 р.

Урок. ЯПС (1) Дата: 20.04.2022

 

Тема. Повторення: молекули та атоми

Я пізнаю світ. Тиждень 29. Урок 255. С. 12

План опрацювання матеріалу

1.     Прочитай лист Центаврика у посібнику на с. 12 та слухаючи диктора

ВІДЕО 255.1

https://drive.google.com/file/d/1DBvmGAX5qCo6L1Oko4zmiLLAXCX62War/view?usp=drive_web&authuser=0

2.     Пригадай навчальні одиниці з рамочки на с.12. Пригадай, як потрібно

працювати з інформацією у рамочці. Для цього звернися до с.37.

Алгоритм роботи з інформацією в рамочці

1.Пошепки прочитай інформацію в рамочці разом з диктором. З’ясуй у дорослих те, що тобі незрозуміле.

2. Пошепки прочитай інформацію в рамочці тричі, поступово прискорюючи темп. Останній раз читай щонайшвидше.

3.Визнач навчальні одиниці, тобто ту інформацію, яку обов’язково необхідно запам’ятати.

4.Пошепки перекажи з пам’яті сам (сама) собі навчальні одиниці стільки разів, скільки потрібно, щоб міцно запам’ятати.

5.Попрацюй у парі. Розкажіть одне одному навчальні одиниці з пам’яті.

 

Прослухай диктора, переглянь відео та повтори за ним інформацію, яку щойно опрацював (опрацювала).

ВІДЕО 255.1.1

https://drive.google.com/file/d/1RcfbMrqQ5VlwYibr1yvg2TP61qmFZYdu/view?usp=drive_web&authuser=0

3.     Розглянь малюнки на с. 12. Уважно прочитай підпис до першого малюнка.

За зразком, написаним для молекули води, напиши молекулярну формулу (скорочений запис складу молекул) кисню та водню). Перевір свою роботу.

Молекулярна формула Кисню – О2, молекулярна формула водню – Н2.

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...