четвер, 7 квітня 2022 р.

Уроки. Українська мова Дата: 07.04.2022 Тема. Інтегрована діагностична робота. Іван Франко «Фарбований Лис»

 

Українська мова. Читання. Частина 7. Уроки 15 – 16. С. 48 – 53.

План роботи над матеріалом

Українська мова

1.     Налаштуйся на урок за допомогою афірмацій.

ВІДЕО 15.1

https://drive.google.com/file/d/1wi8KKuS4mGqX5yzMoSvlu3YKT5C72eyR/view?usp=drive_web&authuser=0

2.     Виконай діагностувальну роботу (для тих, хто не виконав і не передав

вчителю: Віталіна, Ілля).

3.     Виконай бій зі Змієм на с.49. Перевір себе.

1.     В.

2.     Біля, від, до килима (Р. відм.)

Під, за  велосипедом (О. відм.)

У, на, при театрі (М.відм.)

3.     В.

4.     Б.

5.     Дощ – шия (3б., 4зв.), сіль – льон (4 б., 3 зв.), плюс – їсть (4 б, 4 зв.)

6.     Швидка хмарка біжить і закриває небо.

7.     В.

Читання

4.     Прочитай інформацію про Івана Франка разом з диктором у вправі 6 на

с.50. Підкресли слова про значення у світовій культурі творчості Тараса Шевченка та Івана Франка.

АУДІО 15.6

https://drive.google.com/file/d/1DRw2AgjyrG5l-CO02XxMw_ZfnU7RDvd0/view?usp=drive_web&authuser=0

5.     Переглянь відеофрагмент

ВІДЕО 15.7

https://drive.google.com/file/d/1YdFMAsiz37LxflBIwSXulAzHIZDMZikL/view?usp=drive_web&authuser=0

Виконай завдання 7 на с.50

6.     Прочитай чистомовку у вправі 8 на с.50, виконуючи вправу «Сорока і

Черепаха». Дай відповіді на запитання.

7.     Виконай вправу «Фотоапарат» у завданні 9 на с. 50

ВІДЕО 15.9

https://drive.google.com/file/d/1K4s5PV3qPwOo-q8rRKXso2G56IFJ8u97/view?usp=drive_web&authuser=0

8.     Пригадай, що таке казки про тварин. Віднови пропущене у завданні 11 на с.51, виконай тест, дай відповідь на поставлене запитання.

9.     Дізнайся лексичне значення нових слів у вправі 12 на с.51

ВІДЕО 15.12

https://drive.google.com/file/d/1uzwDSZOoQNhntoPMUgVP3jHFGWv1b6j5/view?usp=drive_web&authuser=0

10.                       Прочитай уривок казки Івана Франка «Фарбований Лис» у вправі 13 на

с.51 – 53 разом з диктором. Під час читання тексту диктор робить паузи, влаштовуючи пастки.

11. Виконай завдання Питайлика 15 на с.53, які зможеш. Переглянь фрагмент мультфільму.

ВІДЕО 15.15.4

https://drive.google.com/file/d/160angchekb_0dK2zuxYv0RF-FKZvDw-3/view?usp=drive_web&authuser=0

 

 

 

Домашнє завдання. Зошит для домашніх завдань. Уроки 15 – 16. С.17 – 18

1.     В.

2.     Б.

3.     Напиши виправлені речення в зошит.

Ось іде весна ланами, перелогами, лісами. Де не ступить – із землі

лізуть проліски малі.

Побудуй звукову модель слова скрізь.

Скрізь           =     =

4.     Прочитай уривок казки Івана Франка «Фарбований Лис» на с.18.

Підкресли опис Лиса.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...