Математика. Частина 8. Урок 2. С.6 – 10
План роботи над матеріалом
1.
Прочитай у таблиці
чисел числа від 751 до 810.
Виконай усно завдання 1.
Прочитай із таблиці числа від 761 до 780 у
прямому порядку і від 781 до
800 – у зворотному.
Назви, на скільки одиниць кожне
попереднє число в рядку менше за наступне. Для цього потрібно знайти різницю
сусідніх чисел.
2.
Поміркуй над № 2 на
с.6. (791 – 700 = 91)
3.
Виконай вправу
«Фотоапарат», пригадай співвідношення між
розрядами чисел та їх скорочені
позначення.
ВІДЕО 2.3
https://drive.google.com/file/d/1HBNwqyeW_wyIvvbpOmRPxc9SdknnMu4U/view?usp=drive_web&authuser=0
Виконай порівняння за зразком у
№3 на с.6.
4.
Виконай вправу
«Фотоапарат»
ВІДЕО 2.4
https://drive.google.com/file/d/1j0PMA6xEH-y8MX1RLNLHicS4i_cIyb6E/view?usp=drive_web&authuser=0
Виконай №4 на с.6 у робочому
зошиті , додаючи іменовані числа у стовпчик першим способом. Потім - другим способом.
Щоб пригадати, як слід
виконувати додавання іменованих чисел обома способами, слід переглянути зразок
на с.1 у №4.
5.
Виконай завдання 5
на с.6. Перевір свою роботу.
0 • 7 = 0 25 + 0 = 25 0 : 21 = 0
8 • 0 = 0 40 – 0 = 40 0 • 21 = 0
Повтори таблицю множення 8
разом з диктором.
ВІДЕО 2.6
https://drive.google.com/file/d/1q_tn8i3GfdwoSNw7y8ruPQURPcbG-hou/view?usp=drive_web&authuser=0
6.
Заповни пропуски у №6 на с.7.
Пригадай пісню про таблицю множення 8. Проспівай її.
ВІДЕО 2.6.1
https://drive.google.com/file/d/1h2kdG7TD6VRMJOn1_Us54n0kbUIryfDN/view?usp=drive_web&authuser=0
7.
Пригадай компоненти дії множення.(Множник, множник, добуток).
Заповни таблицю у №7 на с.7, виконавши дію множення.
8.
Відтвори із пам’яті інформацію про кратне порівняння
чисел разом з
диктором.
АУДІО 2.8
https://drive.google.com/file/d/1KdDgBuzZOKujQvYNf02qkuVx1sbHWb9H/view?usp=drive_web&authuser=0
Виконай завдання №8 на с.7.
(12 : 2 = 6. 12 > від 2 у 6 разів;
14 : 7 = 2. 14 > від 7 у 2 рази.)
9.
Виконай №9 на с.7.
Перша дія: (23 – а); друга дія: 89 –
(23 – а); третя дія:… + b.
Запиши розв’язання.
89 – (23 – а) + b, якщо а = 0, b = 17.
89 – ( 23 – 0 ) + 17 =
(89 – 23) + 17 = 66 + 17 = 83.
10.
Розглянь, як розв’язують задачі на кратне
порівняння чисел. Послухай
інформацію від Знайка,
прочитавши її разом з диктором.
АУДІО 2.11
https://drive.google.com/file/d/13vOftPsY88ypuyDcIjRL_4hWl9SicCGY/view?usp=drive_web&authuser=0
11.
Розв’яжи задачу № 11 на с.8 у робочому зошиті.
Зверни увагу. Все треба
записати так, як показано на зразку. Тільки замість знака «менше» треба
поставити «більше». Відповідь: у 2 рази більше прикладів розв’язала Іринка, ніж
Олег.
12.
Попрацюй на сторінці чемпіонів 9.
13.
Зверни увагу на останню задачу
Задача 2
30 : 5 = 6 (р.)
Задача 3
16 – 5 = 11 (л.)
Задача 4
60 + 14 = 74 (авт.)
Задача 5
50 – 20 = 30 (м.)
Домашнє
завдання. С.10
№ ІІ
1.
Б. 2. А. 3. Б.
№ 1 (ІІІ)
750 705
7 сот. 5 дес. > 7 сот. 5 од.
703 709
7 сот. 3 од. < 7 сот. 9 од.
№2
12 : 4 = 3; 12 > від 4 у 3 рази;
15 : 3 = 5; 15 >3 у 5 разів.
Немає коментарів:
Дописати коментар