вівторок, 5 квітня 2022 р.

Урок. Математика Дата: 06.04.2022 Тема. Нумерація трицифрових чисел. Таблиця множення числа 8. Задачі на кратне порівняння чисел.

 

Математика. Частина 8. Урок 2. С.6 – 10

План роботи над матеріалом

1.     Прочитай у таблиці чисел числа від 751 до 810.

Виконай усно завдання 1. Прочитай із таблиці числа від 761 до 780 у

прямому порядку і від 781 до 800 – у зворотному.

Назви, на скільки одиниць кожне попереднє число в рядку менше за наступне. Для цього потрібно знайти різницю сусідніх чисел.

2.     Поміркуй над № 2 на с.6. (791 – 700 = 91)

3.     Виконай вправу «Фотоапарат», пригадай співвідношення між

розрядами чисел та їх скорочені позначення.

ВІДЕО 2.3

https://drive.google.com/file/d/1HBNwqyeW_wyIvvbpOmRPxc9SdknnMu4U/view?usp=drive_web&authuser=0

Виконай порівняння за зразком у №3 на с.6.

4.     Виконай вправу «Фотоапарат»

ВІДЕО 2.4

https://drive.google.com/file/d/1j0PMA6xEH-y8MX1RLNLHicS4i_cIyb6E/view?usp=drive_web&authuser=0

Виконай №4 на с.6 у робочому зошиті , додаючи іменовані числа у стовпчик першим способом. Потім  - другим способом.

Щоб пригадати, як слід виконувати додавання іменованих чисел обома способами, слід переглянути зразок на с.1 у №4.

5.     Виконай завдання 5 на с.6. Перевір свою роботу.

0 7 = 0    25 + 0 = 25    0 : 21 = 0

8 0 = 0    40 – 0 = 40    0 21 = 0

Повтори таблицю множення 8 разом з диктором.

ВІДЕО 2.6

https://drive.google.com/file/d/1q_tn8i3GfdwoSNw7y8ruPQURPcbG-hou/view?usp=drive_web&authuser=0

6.     Заповни пропуски у №6 на с.7.

Пригадай пісню про таблицю множення 8. Проспівай її.

ВІДЕО 2.6.1

https://drive.google.com/file/d/1h2kdG7TD6VRMJOn1_Us54n0kbUIryfDN/view?usp=drive_web&authuser=0

7.     Пригадай компоненти дії множення.(Множник, множник, добуток).

Заповни таблицю у №7 на с.7, виконавши дію множення.

8.     Відтвори із пам’яті інформацію про кратне порівняння чисел разом з

диктором.

АУДІО 2.8

https://drive.google.com/file/d/1KdDgBuzZOKujQvYNf02qkuVx1sbHWb9H/view?usp=drive_web&authuser=0

Виконай завдання №8 на с.7.

(12 : 2 = 6. 12 > від 2 у 6 разів;

14 : 7 = 2. 14 > від 7 у 2 рази.)

9.     Виконай №9 на с.7.

Перша дія: (23 а); друга дія: 89 (23 – а); третя дія:… + b.

Запиши розв’язання.

89 – (23 – а) + b, якщо а = 0, b = 17.

89  – ( 23 – 0 ) + 17 = (89 – 23) + 17 = 66 + 17 = 83.

10.                        Розглянь, як розв’язують задачі на кратне порівняння чисел. Послухай

інформацію від Знайка, прочитавши її разом з диктором.

АУДІО 2.11

https://drive.google.com/file/d/13vOftPsY88ypuyDcIjRL_4hWl9SicCGY/view?usp=drive_web&authuser=0

11.                        Розв’яжи задачу № 11 на с.8 у робочому зошиті.

Зверни увагу. Все треба записати так, як показано на зразку. Тільки замість знака «менше» треба поставити «більше». Відповідь: у 2 рази більше прикладів розв’язала Іринка, ніж Олег.

12.                        Попрацюй на сторінці чемпіонів 9.

13.                        Зверни увагу на останню задачу

Задача 2

30 : 5 = 6 (р.)

Задача 3

16 – 5 = 11 (л.)

Задача 4

60 + 14 = 74 (авт.)

Задача 5

50 – 20 = 30 (м.)

Домашнє завдання. С.10

№ ІІ

1.     Б.   2. А.  3. Б.

№ 1 (ІІІ)

     750                 705

7 сот. 5 дес.  >  7 сот. 5 од.

 

            703                 709

      7 сот. 3 од.  <    7 сот. 9 од.

№2

12 : 4 = 3; 12 > від 4 у 3 рази;

15 : 3 = 5; 15 >3 у 5 разів.


 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...