Урок. Математика
Дата: 16.03.2022
Тема. Нумерація трицифрових чисел. Таблиця множення числа 7.
Рівняння. Трикутник.
Математика. Частина 7. Урок №3 (с.13 – 17)
План
роботи над матеріалом
1. На с. 13 прочитай числа у таблиці. Назви числа від 481 до
500 у прямому порядку і від 501 до 520 – у зворотному.
2.
Пригадай, що таке круглі
числа. Для цього прочитай правило у завданні 2 на с.13.
3. Обведи у таблиці круглі числа. Виконай завдання 2 на
с.13.
Міркуємо так: круглі число це ті, які закінчуються нулем.
Трицифрові, значить, що у записі числа є три цифри. Треба придумати такі числа
із цифр 4,5,0.
450,540.
Розташовуємо їх у порядку зростання: 450,540.
Тепер
підкресли найменше і обведи найбільше.
4. Виконай у робочому зошиті завдання 4 на с.13.Перевір
себе.
1 р. 8 міс. = 12 міс. + 8 міс. = 20 міс.
1 р. 5 міс. = 12 міс. + 5 міс. = 17 міс.
1 р. 11 міс. = 12 міс. +11 міс. = 23 міс.
5. Виконай у робочому зошиті завдання 5.
456 – 23 =
400+ (56 – 23) = 400 + 33 = 433
786 – 54 =
700 + (86 – 54) = 700 + 32 = 732
947 – 35 = 900 + (47 – 35) =
900 + 12 = 912
569 – 34 = 500 + (69 – 34) 500 + 35 = 535
Вивчи таблицю множення числа 7.
Проспівай пісню про таблицю
множення числа 7. Скористайся відео3.6.1.
https://drive.google.com/open?id=1NTkMJ_0iE9CYRm2ubHvldyD2m98v8xO5&authuser=0
6. Виконай завдання математичного диктанту.
1)Перший множник 7, другий – 5.
Знайди добуток.
2)Помнож число 7 на число 3.
Запиши результат.
3)Другий множник – 1, добуток –
7. Запиши перший множник.
4)Обчисли добуток чисел 7 і 2.
Запиши результат.
5)Добуток чисел 7 і 4 збільш на
22. Запиши результат.
Запам’ятай. Якщо
помножити число на одиницю, то отримаємо те саме число.
Перевір, чи вдалося тобі
запам’ятати математичне правило. Для цього прочитай завдання 9 на с.14.
Обчисли приклади, вміщені у
цьому завданні.
6)Розв’яжи рівняння № 7 на
с.14. Для цього пригадай, як знайти невідомий доданок.
7)Вчора тобі стало відомо, що
таке задача, сформульована у непрямій формі. У таких задачах дію виконуємо
навпаки. Прочитай правило у завданні 12 на с.15. Розв’яжи задачу, вміщену після
правила.
Зауваж, що якщо літаків було у
три рази більше, то гелікоптерів було у три рази менше. Отже, виконуємо дію
ділення.
8)Пригадай, що таке трикутник.
Прочитай про це у завданні 13 на с.15. 1спробуй допомогти Хвалькові виконати
завдання.
9)Попрацюй на сторінці
чемпіонів 16. Зафіксуй час і запиши, скільки хвилин тобі знадобилося для
виконання завдання. Перевір свою роботу
Задача 2
Задача на
зменшення числа в кілька разів (непряма форма).
8 : 4 = 2(з.)
Задача 3
Задача на
збільшення числа в кілька разів.
7 • 4 = 28
(ст.)
Задача 4
Задача на
різницеве порівняння.
5 – m (кг)
Задача 5
Задача на
збільшення числа на кілька одиниць.
100 + 120 =
220 (кг)
Домашнє завдання. Повтори таблицю множення числа 7.Виконай завдання 1 – 2 (ІІІ) на с.17.
№1
30 + х = 156 ;
х + 50 = 199;
х = 156 – 30;
х = 199 – 50;
х = 126.
х = 149.
Перевірка:
Перевірка:
30 + 126 = 156;
149 + 50 = 199;
156 = 156. 199
= 199.
Немає коментарів:
Дописати коментар