вівторок, 15 березня 2022 р.

 

Урок. Математика

Дата: 16.03.2022

Тема. Нумерація трицифрових чисел. Таблиця множення числа 7. Рівняння. Трикутник.

Математика. Частина 7. Урок №3 (с.13 – 17)

План роботи над матеріалом

1.     На с. 13 прочитай числа у таблиці. Назви числа від 481 до 500 у прямому порядку і від 501 до 520 – у зворотному.

2.     Пригадай, що таке круглі числа. Для цього прочитай правило у завданні 2 на с.13.

3.     Обведи у таблиці круглі числа. Виконай завдання 2 на с.13.

Міркуємо так: круглі число це ті, які закінчуються нулем. Трицифрові, значить, що у записі числа є три цифри. Треба придумати такі числа із цифр 4,5,0.

450,540.

Розташовуємо їх у порядку зростання: 450,540.

Тепер підкресли найменше і обведи найбільше.

4.     Виконай у робочому зошиті завдання 4 на с.13.Перевір себе.

1 р. 8 міс. = 12 міс. + 8 міс. = 20 міс.

1 р. 5 міс. = 12 міс. + 5 міс. = 17 міс.

1 р. 11 міс. = 12 міс. +11 міс. = 23 міс.

5.     Виконай у робочому зошиті завдання 5.

456 – 23 = 400+ (56 – 23) = 400 + 33 = 433

786 – 54 = 700 + (86 – 54) = 700 + 32 = 732

947 – 35 = 900 + (47 – 35) = 900 + 12  = 912

569 – 34 = 500 + (69 – 34)  500 + 35 = 535

Вивчи таблицю множення числа 7.

Проспівай пісню про таблицю множення числа 7. Скористайся відео3.6.1.

https://drive.google.com/open?id=1NTkMJ_0iE9CYRm2ubHvldyD2m98v8xO5&authuser=0


6. Виконай завдання математичного диктанту.

1)Перший множник 7, другий – 5. Знайди добуток.

2)Помнож число 7 на число 3. Запиши результат.

3)Другий множник – 1, добуток – 7. Запиши перший множник.

4)Обчисли добуток чисел 7 і 2. Запиши результат.

5)Добуток чисел 7 і 4 збільш на 22. Запиши результат.

Запам’ятай. Якщо помножити число на одиницю, то отримаємо те саме число.

Перевір, чи вдалося тобі запам’ятати математичне правило. Для цього прочитай завдання 9 на с.14.

Обчисли приклади, вміщені у цьому завданні.

6)Розв’яжи рівняння № 7 на с.14. Для цього пригадай, як знайти невідомий доданок.

7)Вчора тобі стало відомо, що таке задача, сформульована у непрямій формі. У таких задачах дію виконуємо навпаки. Прочитай правило у завданні 12 на с.15. Розв’яжи задачу, вміщену після правила.

Зауваж, що якщо літаків було у три рази більше, то гелікоптерів було у три рази менше. Отже, виконуємо дію ділення.

8)Пригадай, що таке трикутник. Прочитай про це у завданні 13 на с.15. 1спробуй допомогти Хвалькові виконати завдання.

9)Попрацюй на сторінці чемпіонів 16. Зафіксуй час і запиши, скільки хвилин тобі знадобилося для виконання завдання. Перевір свою роботу

Задача 2

Задача на зменшення числа в кілька разів (непряма форма).

8 : 4  = 2(з.)

Задача 3

Задача на збільшення числа в кілька разів.

7 • 4 = 28 (ст.)

Задача 4

Задача на різницеве порівняння.

5 – m (кг)

Задача 5

Задача на збільшення числа на кілька одиниць.

100 + 120 = 220 (кг)

Домашнє завдання. Повтори таблицю множення числа 7.Виконай завдання 1 – 2 (ІІІ) на с.17.

                                              №1

30 + х = 156 ;                                                                  х + 50 = 199;

х = 156 – 30;                                                                   х = 199 – 50;

х = 126.                                                                           х = 149.

Перевірка:                                                                     Перевірка:

30 + 126 = 156;                                                              149 + 50 = 199;

        156 = 156.                                                                 199 = 199.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...