вівторок, 29 березня 2022 р.

Урок. Математика Дата: 30.03.2022 Тема. Сходинкам до математичного Олімпу. Розв’язування завдань підвищеної складності.

 

Математика. Частина 7. Урок 10.С.45 - 47

План роботи над матеріалом

1.     Спробуй виконати завдання 2 на с.4. Скористайся планом. Перевір

свою роботу.

1)

  * 253 – 102 = 151. На 151.

  * 404 – 253 = 151. На 151.

2)Кожне наступне число на 151 > від попереднього.

3)404 + 151 = 555; 555 + 151 = 706

4)555, 706.

2.     Розв’яжи задачу 3 на с.45. Запиши у зошиті план розв’язування задачі.

Розв’яжи її. Перевір свою роботу.

 

Задача 3

План розв’язування

1.Скільки ромашок зірвали хлопчики?

2.Скільки ромашок зірвали дівчатка?

3.Скільки дітей рвало ромашки на лузі?



 


3 хлопчики по 5 р.

? дівчаток по 1 р.              21 р.      ? дітей

1)5 3 = 15 (р.) – зірвали хлопчики;

2)21 – 15 = 6 (р.) – зірвали дівчатка;

3)3 + 6 = 9 (д.)

Відповідь: 9 дітей рвало ромашки на лузі.

3.     Прочитай задачу 5 на с. 46 розв’яжи її будь – яким способом.

Міркуй так. Канарейка – це пташка, у неї 2 ноги. Кошеня – це звір, у нього 4 лапи. Якщо було 5 голів, по в кожної тварини було щонайменше по 2 ноги.

5 2 = 10 (н.)

Всього ніг було 16.

16 – 10 = 6 (н.) – це парна кількість ніг, кожну пару добавляємо до 1 голови.

6 : 2 = 3 (г.) – чотириногі тварини, тобто коти;

5 – 3 = 2(г.) – птахи.

Відповідь: 2 канарейки і 3 кошенят у Марійки.

4.     Спробуй розв’язати задачу 6 на с.46.

5.     Виконай вправу 8 на с. 46. Перевір свою роботу, використавши

заготовки на вкладці зошита.

Домашня робота. С 47

Для виконання роботи повтори.

·        Найменше трицифрове число – 100.

·        1 грн = 100 к.

·        Частка – поділити, сума – додати, добуток – помножити, різниця – відняти.

·        Щоб дізнатися у скільки разів одна величина більша чи менша за іншу,

потрібно більшу величину поділити на меншу.

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...