Математика. Частина 7. Урок 10.С.45 -
47
План роботи над матеріалом
1.
Спробуй виконати
завдання 2 на с.4. Скористайся планом. Перевір
свою роботу.
1)
* 253 – 102 = 151.
На 151.
* 404 – 253 =
151. На 151.
2)Кожне наступне число на 151 > від попереднього.
3)404 + 151 = 555; 555 + 151 = 706
4)555, 706.
2.
Розв’яжи задачу 3
на с.45. Запиши у зошиті план розв’язування задачі.
Розв’яжи її. Перевір свою роботу.
Задача 3
План розв’язування
1.Скільки
ромашок зірвали хлопчики?
2.Скільки
ромашок зірвали дівчатка?
3.Скільки
дітей рвало ромашки на лузі?
3 хлопчики по 5 р.
? дівчаток по 1
р. 21 р. ? дітей
1)5 • 3 = 15 (р.) – зірвали хлопчики;
2)21 – 15 = 6 (р.) – зірвали дівчатка;
3)3 + 6 = 9 (д.)
Відповідь: 9 дітей рвало ромашки на лузі.
3.
Прочитай задачу 5
на с. 46 розв’яжи її будь – яким способом.
Міркуй так. Канарейка – це
пташка, у неї 2 ноги. Кошеня – це звір, у нього 4 лапи. Якщо було 5 голів, по в
кожної тварини було щонайменше по 2 ноги.
5 • 2 = 10 (н.)
Всього ніг було 16.
16 – 10 = 6 (н.) – це парна кількість ніг, кожну пару
добавляємо до 1 голови.
6 : 2 = 3 (г.) – чотириногі тварини, тобто коти;
5 – 3 = 2(г.) – птахи.
Відповідь: 2 канарейки і 3 кошенят у Марійки.
4.
Спробуй розв’язати
задачу 6 на с.46.
5.
Виконай вправу 8 на
с. 46. Перевір свою роботу, використавши
заготовки на вкладці зошита.
Домашня
робота. С 47
Для виконання роботи повтори.
·
Найменше трицифрове
число – 100.
·
1 грн = 100 к.
·
Частка – поділити,
сума – додати, добуток – помножити, різниця – відняти.
·
Щоб дізнатися у
скільки разів одна величина більша чи менша за іншу,
потрібно більшу величину поділити на меншу.
Немає коментарів:
Дописати коментар