понеділок, 28 березня 2022 р.

Урок. Математика Дата: 28.03.2022

 

Тема. Діагностувальна робота 13

 

Виконати завдання діагностувальної роботи 13 (вчора Вам роздали). Виконувати на листку у клітинку, а супертурнір юних математиків – прямо на друкованій сторінці. Потім листок у клітинку прикріпити до друкованого аркушу із завданнями . Передати виконані завдання Петру Івановичу. Він їх мені передасть у вівторок Мариною Сергіївною.

 

Для виконання роботи треба пригадати вивчене.

·        Числа шостої сотні – це числа від  501 до  600. Найбільше трицифрове число шостої сотні – 600.

·        Числа п’ятої сотні – це числа від 401 до 500.Найменше трицифрове число п’ятої сотні – 401.

·        Добуток – помножити, частка – поділити, різниця – відняти, сума – додати.

·        Якщо у задачі сказано, що якусь величину розкладають, розставляють порівну, то це задача на розкриття дії ділення.

·        Трикутник має три вершини. Вершини трикутника позначають великими літерами латинського алфавіту. Сторони трикутника позначають двома великими літерами латинського алфавіту.

·        Щоб порівняти між собою числа (на скільки одне більше, а друге менше), потрібно знайти різницю цих чисел, тобто від більшого відняти менше.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...