понеділок, 21 березня 2022 р.

Урок. Математика Дата: 22.03.2022

 Тема. Нумерація трицифрових чисел. Таблиця множення числа 7. Вартість. Одиниці вартості: гривня, копійка.

 

Математика. Частина 7. Урок 6. С.26 – 30.

План опрацювання матеріалу

1.     Прочитай числа у таблиці від 551 до 610. Виконай завдання 1 на с.26.

561, 562, 563, 564, 565, 566, 567, 568, 569, 570, 571, 572, 573, 574, 575, 576, 577, 578, 579, 580;

600, 599, 598, 597, 596,595, 594, 593, 592, 591, 590, 589, 588, 587, 586, 585, 584, 583, 582, 581;

кожне наступне число кожного стовпчика більше від попереднього на 1 десяток.

2.     Виконай №2, с.26

а = 98, b = 10; ф – b = 98 – 10 = 88. Запиши у відведених клітинках.

3.     Прочитай інформацію в рамочці. №3, с.26. Порівняй.

Виконай вправу «Фотоапарат».

Скористайся ВІДЕО 6.3.

https://drive.google.com/file/d/1WZuI2tIPE1gm6hwPckF4tNqNmsllO1V6/view?usp=drive_web&authuser=0


5 дес. 8 од.  > 5 дес.        1 сот. =  100 од.

58 > 50                            100  = 100

 

4 сот. 1 од. < 14 дес.        9 дес. 1 од. < 2 сот. 1 од.

     401 <  140                        91  < 201

4.     Виконай №4, с.26 у робочому зошиті.

Задача

1)    1год 50 хв + 20 хв = 1 год 70 хв або 2 год 10 хв – реальний час;

2)    2 год 10 хв = 15 хв = 2 год 25 хв

Відповідь: 2 год 25 хв показує інший годинник.

Відеоперевірка. ВІДЕО 6.4.

https://drive.google.com/file/d/1WBUbGTvmgooqTG50ytVj035Jf5G0nPeU/view?usp=drive_web&authuser=0

5.     Повтори таблицю множення числа 7. Виконай №6 на с.27, заповнивши пропуски.

Заспівай пісню про таблицю множення числа 7.

ВІДЕО 6.6.

https://drive.google.com/file/d/1q050aB6s0e87hyH6x5P2nSog0vurFXMp/view?usp=drive_web&authuser=0


6.     Попрацюй на хвилинці Знайка. Прочитай і перекажи текст №7 на с.27. Виконай завдання, вміщене внизу тексту.

7.     Повтори правило про те, як розв’язувати задачі на збільшення чи зменшення в кілька разів, сформульовані у непрямій формі. №9, с.28.

Під інформацією в рамочці прочитай задачу. Підкресли дані (36 з картоплею; це в 4 рази більше) і шукане (із сиром). Розв’яжи задачу у робочому зошиті.


8.     Виконай самостійно завдання 10 на с.28.

9.     Здійсни математичну подорож на с.29. Розфарбувати будиночок Незнайка зможеш, якщо усі завдання виконаєш вірно.

Пригадай. При письмовому додаванні та відніманні трицифрових чисел, починаємо рахувати з розряду одиниць.

 

Домашнє завдання. С.30. Спробуй самостійно виконати домашнє завдання. Попроси дорослих, щоб перевірили.

Перед виконанням роботи повтори вивчене.

·        У трицифровому числі цифра розряду десятків позначена посередині.

·        1 грн – 100 к.

·        Чотирикутник – це многокутник із чотирма вершинами, чотирма сторонами й чотирма кутами.

·        1 дес. = 10 од.; 2 дес. = 20 од.; 3 дес. = 30 од.

Задачі, сформульовані у непрямій формі розв’язуємо оберненою ді

Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...