середа, 16 березня 2022 р.

ЯПС. 17.03.2022 (другий урок блоку)

 

Урок. ЯПС (другий урок блоку)

Дата. 17.03.2022                    

Тема. Порівняння звичайних дробів. Теорія ймовірностей. Куб, квадрат.

                               

Я пізнаю світ. 24 тиждень Урок 216. С.33 – 35

План роботи над матеріалом

1.     Прочитай лист Центаврика у завданні 1 на с. 33. Виконай його завдання.

Для цього пригадай.

·        Дріб складається із чисельника та знаменника. Знаменник пишуть під рискою дробу і він указує на те, скільки всього частин є. Чисельник пишуть над рискою дробу і він указує, скільки таких частин взято.

·        Дроби з однаковими знаменниками можна порівнювати. При порівнянні таких дробів треба дивитися на чисельник. Меншим буде той дріб, у якого чисельник менший. Більшим буде той дріб, у якого чисельник більший. Повтори інформацію в рамочці із завдання 2 на с.33.

2.     Спробуй виконати самостійно завдання 1 на с.33.

3.     Попрактикуйся у порівнянні дробів. Допоможи Аї зафарбувати вказану частину фігури та порівняти звичайні дроби. (Завдання 3 на с.34).

4.     Ти вже знаєш, що подїї бувають неможливі. Наприклад. Вночі світило сонце. Ця подія є неможливою. Потренуйся у визначенні таких подій, виконавши завдання 4 на с.34.

5.     Пригадай. У геометрії є геометричні фігури та геометричні тіла. Квадрат – геометрична фігура. Куб – геометричне тіло.

6.     Якщо у тебе є можливість переглянути мультфільм, виконай завдання 7 на с.35.

https://drive.google.com/file/d/1cuixKaS244-jc0wntq-cmOGCczKHm_xO/view?usp=drive_web&authuser=0


Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...