понеділок, 14 березня 2022 р.

Математика. 15 березня 2022.

 

Дата. 15 березня 2022 р.

Урок. Математика.

Тема. Нумерація трицифрових чисел. Рівняння. Задачі на збільшення і зменшення числа в кілька разів, сформульовані у непрямій формі.

 

Математика. 2 клас. Частина 7. Урок2. С.8 – 12.

Рекомендації до опрацювання матеріалу

1.     Прочитай числа у таблиці на с. 8. Виконай завдання 1.

Прочитай числа від 441 до 460 у прямому порядку і від 461 до 480 – у зворотному.

Повтори назви розрядів трицифрового числа справа наліво (одиниці, десятки, стоні).

Обведи у таблиці числа, у яких цифра розряду сотень дорівнює цифрі розряду одиниць(444,454, 464,474).

2.     Виконай завдання 3 на с.8 (найменше трицифрове число це 100. Йому передують 5 таких чисел – 99,98,97,96,95).

3.     Виконай у робочому зошиті завдання 3 зі с.8

1 р. = 12 міс.                                             

1 р. 3 міс. = 12 міс + 3 міс. = 15 міс.

 

1 р. = 12 міс.

1 р. 1 міс. = 12 міс. + 1 міс. = 13 міс.

 

1 р. = 12 міс.

1 р. 7 міс. = 12 міс. + 7 міс. = 19 міс.

4.Виконай завдання математичного диктанту

Спочатку Пригадай!

6      :      3     =    2

                                           ділене       дільник      частка

Щоб знайти ділене, треба частку помножити на дільник (6 = 3х2)

Щоб знайти дільник, треба ділене поділити на частку (3 = 6:2)

Щоб знайти частку, треба ділене поділити на дільник (2 = 6:3)

1.Дільник – 6, частка 10, знайди ділене.

2.Ділене – 36, частка 6, запиши дільник.

3. Знайди частку чисел 30 і 6.

4. Поділи число 48 на число 6.

5.Ділене – 18, дільник – 6, запиши частку.

 

5.Розв’яжи друге рівняння у завданні 8 на с.9 на знаходження невідомого доданка.

Прочитай текст про задачі, сформульовані у непрямій формі. Це завдання 10 на с.10. Розв’яжи задачу, вміщену  в кінці завдання, у робочому зошиті.

 

 

 

Задача

Якщо пиріжків з повидлом було у 2 рази менше, то з картоплею – у 2 рази більше. Тому розв’язуємо задачу дією множення.

6. Візьми участь у Великих перегонах (с.11). Пам’ятай, що обчислення починаємо з одиниць (справа наліво).Виконані перегони сфотографуй та надіщли мені або розмісти в гугл класі:

 

https://classroom.google.com/c/MjI4NjEyMDYzMDUw?cjc=lu4clmm

 

Домашнє завдання.

Повтори таблицю ділення на 6.

Порахуй усно від 441 до 480.

За бажанням виконай тести на с.12.

У робочому зошиті виконай №1,2,3 (с.12). Перевір себе.

№1

475, 462, 449, 440,436, 409.

№2

1 р. = 12 міс.

1 р 2 міс. = 12 міс. + 2 міс. = 14 міс.

 

1 р. = 12 міс.

1 р. 4 міс. = 12 міс. +4 міс. = 16 міс.

 

1 р. = 12 міс.

1 р. 9 міс. = 12 міс. + 9 міс. = 21 міс.

Задача 3

Якщо наклейок із тваринами дівчинка розмістила в 6 разів менше, то наклейок із квітами було у 6 разів більше. Це задача, сформульована у непрямій формі. Тому розв’язуємо її дією множення.

 

 

 

 

 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...