Дата: 14 березня 2022
Урок: математика
Тема. Нумерація
трицифрових чисел. Таблиця ділення на 6. Рівняння. Корінь рівняння. Задачі на
зменшення числа в кілька разів.
Математика. 2 клас. Частина 7. С. 3-7.
Вказівки до
опрацювання матеріалу
1.
Прочитати в таблиці
числа від 401 до 420 в прямому порядку і від 421 до 440 – у зворотному. С. 3,
№1.
2. Обвести у таблиці числа згідно із завданням 2, с.3
(421,422, 423, 424, 425, 426, 427,428, 429).
3. Повторити, що таке натуральні числа. С. 3,№3. Виконати
завдання (найбільше одноцифрове число – 9, то ж сусідами будуть 8 і 11).
4. Повтори на зви місяців. Усно розв’яжи задачу 4,
с.3.(Відповідь: 9).
5. Повтори таблицю ділення на 6. Виконай завдання 5, с.4.
6. Повтори, що таке рівняння. Для цього прочитай завдання 7
на с.4.
(Корінь рівняння – це число, яке ми шукаємо у ньому).
Виконай тести у цьому завданні (відповідь: Г, Б, В).
7. Повтори відомості про те, що таке задачі на зменшення
числа в кілька разів(якщо вказано, що число В кілька
разів МЕНШЕ, то розв’язуємо дією ділення).
8. Розв’яжи задачу 9 на с. 5.Запиши у робочому зошиті
48:6 = 8 (к.).
Відповідь: 8 каштанів зібрав Юрко.
9. Попрацюй на сторінці чемпіонів 6.
Задача 2. Задача на зменшення числа в кілька разів.
54:6 = 9 (кг)
Задача 3. Задача на зменшення числа на кілька одиниць.
120 – 90 = 30 (кг)
Задача 4. Задача на збільшення числа в кілька разів.
6х8 = 48 (г.)
Задача 5.Складена задача.
1)
50 + 70 = 120 (ящ.)
– з яблуками і бананами;
2)
180 – 120 = 60
(ящ.) – з апельсиннами.
Домашнє завдання. С. 7, №1, 2,
3.
№1
6х4 = 24
54:6 = 9
№2
Задача
48: 6 = 8 (д.)
Відповідь: 8 дівчаток брали участь у спортивних
змаганнях.
№3
Трикутники: ВСО, АОD.
Вершини: В,С,О; А, О,D.
Сторони: ОВ, ВС, СО. АО, ОD, АD
Немає коментарів:
Дописати коментар