вівторок, 22 березня 2022 р.

Урок . ЯПС (1) Дата: 23.03.2022

 

Тема. Водойми Волинської області. Шацькі озера.

 

Я пізнаю світ. Тиждень 25. Урок 22. С.21 - 25

                                    План опрацювання матеріалу

1.     Здійсни подорож річками Волинської області.

ВІДЕО 221.1

https://drive.google.com/file/d/1bl1mFFFcK97TXMDFLpiasAYvFGsFgIBT/view?usp=drive_web&authuser=0


Поділися своїми враженнями з батьками.

2.     Пригадай вивчене про притоку  і витік і гирло.

Виконай завдання 2 на с.21, вставивши пропущені слова. Підкресли назву найбільшого високогірного озера України.

3.     Виконай самостійно завдання 3 на с. 21, скориставшись фрагментом

фізичної карти України зі с.22.

Розкажи про річку Прип’ять. Перевір свої припущення, переглянувши

ВІДЕО 221.3.7

https://drive.google.com/file/d/1pGF068gwmY3NWKCklwDtOLtxM450c_vA/view?usp=drive_web&authuser=0


4.     Прочитай наукову довідку  від бортового комп’ютера Адаптера про

річки Волинської області (завдання 4 с.23). Переглянь про це навчальне

ВІДЕО 221.4

https://drive.google.com/file/d/1j5Gs88QURGUIj5qQ-1RNczVdOOYH1W3d/view?usp=drive_web&authuser=0


5.     Дізнайся більше про водойми Волинської області, переглянувши відео

«Шацькі озера». ВІДЕО 221.5.

Прочитай інформацію про Шацькі озера у завданні 5 на с.23.

6.     Спробуй розгадати ребус. Завдання 6 на с.23.

До першого ребуса намальовано ГРАБЛІ,  а у кінці ГАРНИЙ (мається на увазі колір фарби).

До другого ребуса ДЕРЕВО, в якому рахувати букви треба ззаду наперед.

Перевір свою роботу: графічний редактор.

7.     Прочитай уривок вірша Ліни Костенко «Я хочу на озеро Світязь».

Завдання 7, с. 25. Обведи кружечком прийменники (на, в, у, в).

Підкресли сполучник (і).

Кольоровим олівцем виділи частку (не).

Якою частиною мови є виділені слова?

8.     Пригадай, що таке займенник. Виконай завдання 9 на с.25.

9.     Попрацюй з нейробікою від Бу – бу. Завдання 11, с.25.

ВІДЕО      221.11.1          221.11.2        221.11.3

https://drive.google.com/file/d/1Q6xCdE8KEx7nMgUGOgFjZMBiIqupgNot/view?usp=drive_web&authuser=0

https://drive.google.com/file/d/13176IYdFK1vF_lBrA-sEF8E2RxCxN2nL/view?usp=drive_web&authuser=0


https://drive.google.com/file/d/1u3Bh5-boeJevNdJaHYDm44XXhUocAFSV/view?

usp=drive_web&authuser=0


Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...