четвер, 16 квітня 2020 р.

Розклад занять


Українська мова
Дата виконання
Тема
Класна робота
Домашня робота
Примітка
01.04
Побудова речень із дієсловами теперішнього й майбутнього часу
Впр.449-452
Впр.453
Виконувати в робочому зошиті
06.04
Закріплення вивченого про особові закінчення дієслів теперішнього і майбутнього часу
Впр. 353-355
Впр. 356
Виконувати в робочому зошиті
07.04
Контрольна робота: списування
Виконати контрольну роботу
Повторити вивчені правила
 Виконати на листку у лінію (текст та вказівку до виконання додаю до графіка роботи)
08.04
Закріплення вивченого про часові та особові форми дієслів
Впр. 357-359
Впр. 360
Виконувати в робочому зошиті
13.04
Урок розвитку  зв’язного мовлення. Мальовниче озеро Світязь. Написання тексту-опису за колективно складеним планом з опорою на допоміжні матеріали
Виконати завдання в друкованому зошиті (дивися примітку)

Зошит з розвитку зв’язного мовлення (друкований), завдання починаються на с.49
14.04
Закріплення вивченого про особові форми та закінчення дієслів
Впр.362-368
Впр.369
Виконувати в робочому зошиті
15.04
Дієслова на -ся
Впр. 370-372
Впр.373
Виконувати в робочому зошиті



16.04
(замість 20.04)
Узагальнення знань про дієслово
Впр.374-376
Впр.377
Виконувати в робочому зошиті
21.04
Прислівник як частина мови
Впр.379-380
Впр.381, вивчити правило
Виконувати в робочому зошиті
22.04
Урок розвитку  зв’язного мовлення. Світ фантазій і пригод. Удосконалення написаного тексту
Виконати завдання в друкованому зошиті (дивися примітку)

Зошит з розвитку зв’язного мовлення (друкований), завдання починаються на
с.52

Математика
Дата виконання
Тема
Класна робота
Домашня робота
Примітка
01.04
Ділення чисел, що закінчуються нулями. Дії з іменованими числами. Вирази на порядок ви­конання дій. Розв'язування задач 
№911-918
№919,920

02.04
Повторення вивче­ного
№1-7, с.46
№8, с.46

06.04
Множення на двоцифрове і трицифрове числа
Повторення множення двоцифрових чисел. Зада­чі на знаходження числа за двома різницями







№921-925
№926,927

07.04
Множення трицифрових чисел на двоцифрові. За­дачі на знаходження числа за двома різницями. Задачі на знаходження дробу від числа і числа за його дробом                                   
№928-932
№933,934

08.04
   Множення багатоцифрових чисел на двоцифрові (загальний випадок). Задачі на знаходження числа за двома різницями
№935-939
№940,941

09.04
Множення іменованих чисел на двоцифрові чи­сла. Порівняння задач на знаходження числа за двома різницями
№942-947
№948,949

13.04
Знаходження значень виразів на сумісні дії. За­дачі на знаходження числа за двома різницями
Контрольна робота: усні обчислення (математичний диктант) виконати на листку у клітинку
№950-956
№957,958










№951 – завдання контрольної роботи
14.04
Множення багатоцифрових чисел на трицифрові (ознайомлення). Задачі на рух. Знаходження зна­чень виразів на сумісні дії





№959-965
№966,967

15.04
Множення багатоцифрових чисел на трицифро­ві виду 1578 • 403. Задачі на рух і знаходження площі
№968-974
№975,976

16.04
Ділення на двоцифрове число
Ділення трицифрових чисел на двоцифрове
№977-984
№985,986

17.04
(за 20.04)
Ділення трицифрових чисел на двоцифрові з оста­чею у випадку двоцифрової частки. Задачі на знаходження середнього, арифметичного (ознайомлення)

№987-994
№995

21.04
Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. За­дачі на знаходження середнього арифметичного. Рівняння
№996-1001
№1002,1003

22.04
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові (загальний випадок). Задачі на знаходження середнього арифметичного
№1004-1010
№1011,1012

23.04
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. За­дачі на знаходження середнього арифметичного
№1013-1017
№1018,1019


                                                     
Літературне читання
Дата виконання
Тема
Класна робота
Домашня робота
Примітка
01.04
Підсумковий урок за розділом «У країні дитин­ства»                                                   
підр.
с. 113, зошит с.32
вир. чит., запит.

   02.04
Вступ до розділу «У країні гумору». Жартівливі вірші Грицько Бойко. Хвастунець
підр.
 с.114-115
напам’ять
«Хвастунець»
перевірю, коли вийдемо із карантину
06.04
Грицько Бойко. Відпочити ніколи
підр.
 с.115-116
напам’ять
«Відпочити ніколи»
перевірю, коли вийдемо із карантину
07.04
Грицько Бойко. Викрутився. Де Іванко?
підр.
 с.116 , зошит
с.33
вир. чит., запит.

08.04
Ірина Жиленко. Павучок — рудий бочок
підр.
 с. 117-118, зошит
с.34
вир. чит., запит.

09.04
Урок позакласного читання. Жартівливі вірші
Знайти в Інтернеті, прочитати


13.04
Іван Світличний. Я їм про Хому, а вони про Ярему
підр.
 с.118-119 



15.04
Гумористичні оповідання. Гумореска.  Остап Вишня. Бекас.



Контрольна робота: аудіювання.
підр.
 с. 121-122, зошит
с.36


виконати на окремому листку
вир. чит., запит.







завдання додаю
16.04
Григір Тютюнник. Біла мара
підр.
 с.123-126
вир. чит., запит.


17.04
(замість 20.04)
Григір Тютюнник. Біла мара
підр.
 с. 126-128, зошит
с.37
переказувати текст

21.04
Підсумковий урок за розділом «У країні гу­мору». Повтори і пригадай             
підр.
 с.128 , зошит
с.38
прочит., виконати завд. «Повтори і пригадай»

22.04
Вступ до розділу «У країні знань». Науково-художні оповідання. Історичні оповідання. Ганна Черінь. Мусим вчитись…
підр.
 с. 129
вир. чит.

23.04
Урок позакласного читання. Сторінки з історії       
знайти в Інтернеті і прочитати твір історичної тематики, бути готовим розказати його
«У країні знань»


Природознавство
Дата виконання
Тема
Класна робота
Домашня робота
Примітка
02.04
Зустріч 54. Що таке лісостеп?
відмітити погоду;
с.62-63 – чит., запит. і завд.
Знайти сторінки друкованого зошита з цієї теми і виконати завдання





07.04
Зустріч 55. Як природа лісостепу впливає на господарську діяльність людини?
відмітити погоду;
с.63-64 – чит., запит., завд.
Знайти сторінки друкованого зошита з цієї теми і виконати завдання

09.04
Зустріч 56. Яка природа в степу?

Практична робота. Складання комп’ютерної презентації «Чим славиться український степ?»
відмітити погоду;
с.65-66– чит., запит., завд.



підр. с.162, завд.5
Знайти сторінки друкованого зошита з цієї теми і виконати завдання

14.04
Зустріч 57. Які галузі господарства краще розвинені  у степовій зоні?
відмітити погоду;
с.66-67– чит., запит., завд.
Знайти сторінки друкованого зошита з цієї теми і виконати завдання

16.04
Зустріч 58. Якою є природа Карпатських і Кримських гір?
відмітити погоду;
с.68-69– чит., запит., завд.
Знайти сторінки друкованого зошита з цієї теми і виконати завдання

21.04
Зустріч 59. Навчальний проект «Чому ліси називають «легенями» планети?»
відмітити погоду;
с.69-70– чит., запит., завд.
Знайти сторінки друкованого зошита з цієї теми і виконати завдання





23.04
Зустріч 60. Які природні заповідники є в Укра­їні?
відмітити погоду;
с.70-71– чит., запит., завд.
Знайти сторінки друкованого зошита з цієї теми і виконати завдання



Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...