середа, 14 листопада 2018 р.

Педагогіка партнерсва

Школи запрошують взяти участь у проекті з педагогіки партнерства


Громадська організація “Смарт освіта” запрошує директорів загальноосвітніх шкіл Чернігова, Харкова, Краматорська, Тернополя та Херсона заповнити анкету на участь в проекті з педагогіки партнерства.
Подати заявку можна до 16 листопада за цим посиланням.
Організатори проекту “Педагогіка партнерства як фундамент НУШ” шукають школи, яким цікаво долучитись до створення нових принципів взаємодії і визначення правил побудови партнерства між вчителями, батьками та дітьми.
“Як конструктивно ухваловати рішення щодо фінансування потреб школи? Як вирішити, де межа впливу у навчанні та вихованні дітей? Як організувати дозвілля дітям та погодити плани для всього класу в умовах, коли хтось не бажає чи не має змоги здавати на це гроші? Як зробити так, аби вчителі та адміністрація чули прохання та побажання батьків і не реагували на них конфліктами? Як врахувати потреби та побажання самих дітей, навчитися чути їхній голос?
Це – далеко не повний перелік питань, які не проговорені в нашому суспільстві. У результаті виникають конфлікти, котрі шкодять дітям, педагогам та батькам”, – зазначають організатори.
Проект покликаний знайти можливі рішення вищеназваних проблем в діалозі. Так, з усієї країни оберуть 6 шкіл, в яких відбудеться низка зустрічей з батьками, вчителями і дітьмиЗустрічі проводитимуть з допомогою професійних фасилітаторів.
Роботу розділено на два етапи:
  1. Спочатку в кожній з обраних шкіл відбудуться зустрічі вчителів, учнів та батьків – кожної групи окремо. Під час цих зустрічей кожна група напрацює механізми вирішення найбільш важливих для неї проблем.
  2. Наступний етап – зустріч у форматі “учні-вчителі-батьки+фасилітатори”. В цей день представники всіх трьох груп разом обговорять напрацювання попередніх зустрічей та узгодять ті позиції, які прийнятні для всіх сторін.
Згодом “Смарт освіта” систематизує усі напрацювання з 6 шкіл, після чого проведе ще 2 експертні обговорення усіх напрацювань і опублікує їх на сторінці “Нової української школи” для громадського обговорення.
Результати зустрічей в школах та пропозиції, отримані від експертів та під час громадського обговорення, увійдуть в основу документа, що зафіксує нові правила та принципи співпраці всіх учасників освітнього процесу. Після цього документ з усіма напрацюваннями надійде в Міністерство освіти і науки.
Ми сподіваємось, новий документ, напрацьований школами та обговорений в експертному середовищі, замінить скасоване МОНом і вже давно застаріле за змістом Примірне положення про батьківські комітети (ради). В новому документі буде описана модель стосунків та механізми взаємодії у трикутнику “учні-вчителі-батьки”, що відповідає сучасному стану освіти та суспільства”, – пояснюють в організації.
Пілотні зустрічі вже відбулися 8 і 9 листопада в одній із київських шкіл.
Окрім того, школи-учасниці отримають у подарунок 10 книг на тему освіти та психології навчання.
Проект реалізовують за підтримки програми “Долучайся” Пакт, USAID та сприяння з боку Міністерства освіти та науки України.
Фото: із пілотної зустрічі в київській школі, фасилітаторка допомагає вчителям сформулювати засади співпраці зі школою

Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...